

shto se tice fx za perje, video sam post, ali nisam bash siguran kako da ubacim efekat u scenery tako da ako moze ukratko da napisesh bilo bi lepo

Posted 17 February 2009 - 01:44 PM
Posted 17 February 2009 - 05:02 PM
Edited by MILANRADOJEVIC, 17 February 2009 - 05:06 PM.
Posted 18 February 2009 - 10:10 AM
Edited by Nikolovski Stevan, 18 February 2009 - 10:13 AM.
Posted 20 February 2009 - 09:40 AM
Edited by =SE=Doga, 20 February 2009 - 09:42 AM.
Posted 21 February 2009 - 06:14 PM
Posted 23 February 2009 - 03:43 PM
Posted 23 February 2009 - 04:20 PM
Posted 23 February 2009 - 04:57 PM
Posted 23 February 2009 - 08:04 PM
Posted 24 February 2009 - 12:19 AM
Posted 24 February 2009 - 12:43 AM
Ljudi evo danas sam uzeo i odradio onaj duzi deo biblioteke, sve sredio i sve to lepo izgleda ALI sam ga napravio kao poseban "projekat" ima li sanse da se oni spoje POLUDECU ako nema
Posted 24 February 2009 - 02:58 PM
Posted 24 February 2009 - 07:51 PM
ahamAla smo se uspavali
Posted 24 February 2009 - 11:32 PM
Posted 25 February 2009 - 10:33 PM
Ne bi opteretilo
da se uradi sat ali to je JAKO JAKO tesko morao bi da se pise dll ...
Nece niko da se spusta do genexa da gleda na sat imate to u avionu ili na ruci
SVAKA CAST NA MODELU
Sad cu daprobam u medjuvremenu jedan moj projekat:
Naime ovo sto vidite u prvom planu je MAHLEV 737 kako meni od sada pa u buduce SCB prikazuje sve 737 koji nisu pokriveni u JAT MODEL SETU da bi stvar bila jasnija evo sta sam uradio.
1. Napravio sam novi model za 737 i zamijenio postojeci u vim model setu.
2. Napravio sam ga tako da koristi default VIP texture koje su univerzalne za sve VIP avone.
3. Dodao jedan fail sa dodatnim texturama tockova i nekih detalja koje nisu ukljucene u VIP textirama
4. Ove texture sam smjestio fs/texture folder tako da kad zafali u samom texture folderu od aviona on ih uzme,na taj nacin ne moraju da se kopiraju u sve texture foldere svih aviona iz VIP seta.
5. I na kraju napravio sam light masku koja odgovara koritenim VIP textirama i dobio ovaj proizvod
Naglasicu da sam nasao nacin kako da poslije svega promijenim u samom MDL failu koju ce texturu da koristi kao light map tako da u sustini koji god da avion odradim texture ce se smjestati samo jedan jedina i to u fs/texture folderu
Spremicu paket i uputstvo pa cu vam dati
Posted 27 February 2009 - 02:43 PM
Posted 02 March 2009 - 10:16 AM
Posted 02 March 2009 - 11:06 PM
Posted 02 March 2009 - 11:12 PM
Ako ništa drugo ne pomaze, uradi to na "seljacki" nacin pa na partovima gde imas pogresno orientirane poligone idi u polygon mode = F7, pa onda stisci slovo f (sto znaci "flip poly") za sve one, koji ti se nisu pravilno okrenuli.
Posted 02 March 2009 - 11:50 PM
Za "flipovanje" svih poligona u partu odjednom:Ako ništa drugo ne pomaze, uradi to na "seljacki" nacin pa na partovima gde imas pogresno orientirane poligone idi u polygon mode = F7, pa onda stisci slovo f (sto znaci "flip poly") za sve one, koji ti se nisu pravilno okrenuli.
0 members, 0 guests, 0 anonymous users