Jump to content


Photo

HRAM - 3D modeliranje za FS


  • Please log in to reply
437 replies to this topic

#421 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 19 May 2012 - 01:53 AM

U sustini, u FSX izgleda za klasu bolje :)

#422 Cane

Cane

    Captain

  • Members
  • 1,503 posts
  • Location:Zarkovo, kazu selo
  • VATSIM ID:965124

Posted 19 May 2012 - 09:19 AM

I meni tako izgleda,ali ajd da ja to ne kazem prvi :D
Mada me vise od izgleda iznenadila preciznost u FSX-u u odnosu na Fs9.
Surcinska ulica se uklapa maltene 100%.

Edited by Cane, 19 May 2012 - 09:19 AM.


#423 Nikolovski Stevan

Nikolovski Stevan

    Captain

  • Members
  • 1,282 posts
  • Location:LYBE, D1.5 JA, HDG 070...
  • VATSIM ID:910243

Posted 29 May 2012 - 11:52 AM

E nadjoh nesto sto bi svima moglo da koristi za modelovanje. Ne samo da koristi vec bi mozda moglo da postane standard umesto onih zelenih textura trave.

http://www.fsdevelop...olumetric Grass

#424 Cane

Cane

    Captain

  • Members
  • 1,503 posts
  • Location:Zarkovo, kazu selo
  • VATSIM ID:965124

Posted 30 May 2012 - 10:26 AM

Kako i gde da promenim prioritet ili sta vec, poligona-trave,da mi ne pokriva pistu i aprone?
Znaci da poligon bude ispod.
Poligon je poseban .bgl.
Ovako kako je,piste i stajanke nema.Objekti se vide normalno.Table i putokazi su takodje tu.
Promena visine ne pomaze,kao ni spustanje poligona u Gmaxu po Z osi.

#425 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 30 May 2012 - 11:48 AM

kroz asm tweak mozes za svaki plane da zadas u kom je sloju.

E sad, jbg, ako je poseban .bgl, verovatno moras one prethodne prvo da podignes za jedan sloj gore.

Edited by Nikola, 30 May 2012 - 11:48 AM.


#426 Banjo

Banjo

    Captain

  • Members
  • 384 posts
  • Location:Bar
  • VATSIM ID:1074685

Posted 30 May 2012 - 06:22 PM

Kada se tvikuje asm fajl jedna od opcija je "layer" koji ide od 8 (groun poligon) pa navise tako sto se za svaki sledeci layer dodaje 4 (znaci 8,12,16...). Sacekaj dan-dva da zavrsim mali programcic koji sam tvikuje i kompajlira novi bgl. Poceo sam ga bas juce :) zato sto je jako dosadno raditi rucno za svaku promenu...


Pozz

#427 Cane

Cane

    Captain

  • Members
  • 1,503 posts
  • Location:Zarkovo, kazu selo
  • VATSIM ID:965124

Posted 31 May 2012 - 10:09 AM

Hvala na odgovorima.
Jasno mi je tvikovanje za lejere u ASM.Jeste malo dosadno kad je vise lejera potrebno,ali......

Ovo se odnosi na Fs9,inace.
Moja greska je sto nisam jasno napisao da ne vidim AFCAD kad ubacim poligon sa travom. :)
Ni original ni onaj koji sam ja doradjivao.
Nisam radio teksture i bilo sta sa pistom,rulnicama i stajankama.Da jesam,tada bi ovo sto ste napisali resilo problem.Mozda bi i trebalo da uradim teksture za ovo,ali se bojim da cu se u tome pogubiti nacisto :D

Dakle,pravo pitanje: Da li moze da se uradi nesto da AFCAD ostane vidljiv i kad ceo aerodrom pokrijem travom?

#428 Cane

Cane

    Captain

  • Members
  • 1,503 posts
  • Location:Zarkovo, kazu selo
  • VATSIM ID:965124

Posted 31 May 2012 - 11:02 AM

Malocas citam na FSDeveloper,i ako sam dobro razumeo,izgleda da ne moze drugacije,osim da se posebno rade teksture preko piste i ostalog sto je na nuli.
Ali opet...sta ga znam...oni nisu sa Balkana i nemaju maste koliko mi :)

Nije mi problem da uradim sve te teksture,pa cak i da ih uklopim gde treba.Ma koliko vremena trebalo za to.
Problem je posle koliko ce vizualno biti prihvatljivo.Mnogi znaju kako pista izgleda,pa ce ono kako je ja
zamisljam sigurno da bude drugacije.Mislim...ja ne znam ni koje je boje pista,koliko su siroke ni kakve su boje linije,slova i brojevi na samoj pisti,a jos manje kako su postavljene u RL.

#429 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 31 May 2012 - 11:40 AM

Kao sto si zakljucio i sam, to ne moze u fs9, jbg. Pitanje je, sta ti to radis? :)

#430 Cane

Cane

    Captain

  • Members
  • 1,503 posts
  • Location:Zarkovo, kazu selo
  • VATSIM ID:965124

Posted 31 May 2012 - 11:47 AM

Vrsac.
Pomerio sam ga na pravu poziciju,pa sad sljasti ispod aerodroma nocu,a preko dana je previse sareno.
Nema trave kao kad je na defolt poziciji.
Poligon sa travom je lako odraditi,ali tad nema AFCAD-a.
Videcu da odradim nekoliko poligona i da ih uklapam uz ivice piste i stajanke.
Ne vidim drugo resenje.

Valjda si video ovaj post.Imas link na njemu za Vrsac.

http://www.scgvacc.n...amp;#entry48492

Edited by Cane, 31 May 2012 - 11:51 AM.


#431 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 31 May 2012 - 02:28 PM

Polako Cane, prvo pozicioniraj aerodrom na pravu poziciju, znaci afcad da bude skroz kako treba u 1cm. Ona postavi photoground, pa preko teksture piste, taksi staza, stajanki... Tek kad sve to uradis, onda ide sminka, sezonske teksture, nocne teksture. Paralelno mozes da radis i objekte, isto ih uradi prvo sa dnevnim teksturama. Za sve objekte mozes prvo da postavis placehold texture u najprostijim bojama, onda ti to sluzi kasnije kao paint-kit i samo farbas. Na kraju ide sminka, drvece, cvece, zbunje...

#432 Cane

Cane

    Captain

  • Members
  • 1,503 posts
  • Location:Zarkovo, kazu selo
  • VATSIM ID:965124

Posted 31 May 2012 - 09:12 PM

Manje vise tako i radim.afcad nije mozda u 1cm,ali ne bezi verovatno vise od 1m.
Ako bih stavljao fotograund,onda je relativno lako postaviti i texture piste i ostalog.
Zapravo sam hteo da ostane defolt pista i beton,a okolinu da pokrijem travom.
Al sad sta je tu je.Texture za objekte radim odmah dnevne i nocne...tada....za Vrsac sam radio posebno za svaki objekat.Placeholder je valjda template,jel?
Sminku i radim na kraju.
A fotograund,ali dobar,verovatno cu moci da nadjem u NASi ili u FBI,jer je ovaj nas geosrbija sajt crko napokon od sramote koliko je bio spor.Bolje i sti je crko...ono je sramota koliko je spor....bio.googleearth moze da posluzi,ali mi nije nesto.
Videcemo.

#433 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 01 June 2012 - 02:47 AM

Ma dobro, photoground ne mora da bude prevelike rezolucije. Bitno je da teksture piste, rulnica, stajanki budu dobre, a to za to ti treba samo malo igranja u photoshopu. :)

Da, placeholder textura je privremena tekstura koja ce kasnije u toku izrade biti zamenjena, a sluzi izmedju ostalog da se proveri da li je sve mapirano kako treba, i kao paintkit.

#434 Misha11000

Misha11000

    Captain

  • Members
  • 442 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd ,Srbija
  • VATSIM ID:997694

Posted 06 November 2012 - 12:04 AM

kad bi uradili Beograd kao ova ekipa Varsavu ....

http://www.drzewieck.../prodWC2013.htm

#435 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 06 November 2012 - 02:41 AM

Kad bi hteo neko da radi mozda bi se i uradilo.

#436 yufighter

yufighter

    Captain

  • Members
  • 259 posts

Posted 06 November 2012 - 10:50 PM

Kad bi hteo neko da radi mozda bi se i uradilo.


samo toliko malo je potrebno :???: :???: :D :D


naravno da treba uraditi jos i za DCS World pored ovih za FSX, P3D i FS 2004 :P

#437 Pe11e

Pe11e

    Second Officer

  • Members
  • 23 posts
  • Gender:Male

Posted 08 November 2013 - 12:13 AM

Pozdrav svim FS manijacima, od istog takvog manijaka. :)

 

Listam celu temu i gledam sta ste radili u prethodne 2-3 godine. Svaka cast! Samo steta sto je Beograd VFR na stand-by-u koliko vidim. Ne videh isto nigde avalski toranj?



#438 Pe11e

Pe11e

    Second Officer

  • Members
  • 23 posts
  • Gender:Male

Posted 09 November 2013 - 03:10 PM

edit:

 

nasao toranj, i instalirao beograd_vfr. Sve izgleda odlicno! JEdini problem je sto uz SceneryTech landclass ne poklapa se pozicija objekata i ulica (autoput narocito). Uz Srbija VFR landclass je sve kako treba, ali onda Avala izgleda lose, mesh nije dobar. FSGenesis mesh je mnogo bolji. Ali dobro, ne moze se trenutno imati sve. :)






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users