Jump to content


Photo

Live ATC za LYBE?


  • Please log in to reply
203 replies to this topic

#101 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 23 July 2009 - 01:22 PM

Evo neki emergency landing... ali ne znam sta je i ko u pitanju... uglavnom avioni u prilazu, rade holdnige... dok se ovo sletanje ne zavrsi....

kasno sam se ukljucio...josh traje, ali sam propustio pocetak...

u pitanju je JAT100 levi motor mada mi to dosta cudno, al ajde... shta je u opshte JAT100..da li sam dobro cuo ja...

Edited by Nikola, 23 July 2009 - 01:23 PM.


#102 Bojan Radulovic

Bojan Radulovic

    Captain

  • Members
  • 1,199 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Basketball and Flying
  • VATSIM ID:967778

Posted 23 July 2009 - 01:27 PM

U pitanju je JAT ali ne znam koji, pitao ga je kontrolor "levi motor je u pitanju?" i ovi su odgovorili potvrdno... Nadamo se da ce sve biti OK.

NIsam siguran ali mislim da je u pitanju JAT100 koji je bio poletio i nakon poletanja dobio direct MOJ i FL170 i posle 10-tak minuta se opet javio na APP i dobio direct BEO i prednost u odnosu na ostale avione i dozvolu za sletanje na 30... Ponavljam opet, nisam siguran...

#103 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 23 July 2009 - 01:29 PM

jel to on sleteo...zar nije zabranjeno uvoditi avione u prilaz do se ne ocisti emergency sa piste... malopre ga je APP pitao da li moze da napusti pistu

Edited by Nikola, 23 July 2009 - 01:30 PM.


#104 Bojan Radulovic

Bojan Radulovic

    Captain

  • Members
  • 1,199 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Basketball and Flying
  • VATSIM ID:967778

Posted 23 July 2009 - 01:34 PM

jel to on sleteo...zar nije zabranjeno uvoditi avione u prilaz do se ne ocisti emergency sa piste... malopre ga je APP pitao da li moze da napusti pistu



Jeste, sletio je a ovi su radili holdnige izmedju ALTUSA i LABUSA, nakon sletanja ovaj je napustio pistu i ovi su krenuli jedan po jedan na sletanje :)

#105 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 23 July 2009 - 01:38 PM


jel to on sleteo...zar nije zabranjeno uvoditi avione u prilaz do se ne ocisti emergency sa piste... malopre ga je APP pitao da li moze da napusti pistu



Jeste, sletio je a ovi su radili holdnige izmedju ALTUSA i LABUSA, nakon sletanja ovaj je napustio pistu i ovi su krenuli jedan po jedan na sletanje :)


aha..ma zbunilo me je shto ga je APP drzao do izlaska sa piste :)

Nisam slushao sad 2 min...
Shta je DNW mogao da javi telefonom??

E,kapetan 5744 ima glas isti ko Darko xD :mrgreen:

Edited by Nikola, 23 July 2009 - 01:41 PM.


#106 Mladen

Mladen

    Deputy Director

  • Administrators
  • 1,381 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:914375

Posted 23 July 2009 - 01:44 PM

:D Isti disha! Ode na RAXAD :)

#107 mitrowsky

mitrowsky

    Training Director

  • Staff Members
  • 747 posts
  • Location:Нови Београд -Блок 38-
  • VATSIM ID:868788

Posted 23 July 2009 - 02:15 PM

aha..ma zbunilo me je shto ga je APP drzao do izlaska sa piste :)
Shta je DNW mogao da javi telefonom??

APP ће у оваквим ситуацијама задржати авион на својој фреквенцији како би се бар на тај начин смањио workload посаде - избегла потреба за променом фреквенције, јављање торњу и сл. Свакако ће APP уз координацију са TWR-ом утврдити да ли постоје услови за слетање.

ЈАТ100 је ознака за тест/пробне летове. Видимо да је Техника одрадила врхунски посао :mrgreen:

DNW је вероватно добио инструкцију да телефоном јави слетање јер обично фреквенција не ради када је авион на земљи на неком удаљенијем аеродрому.

Edited by mitrowsky, 23 July 2009 - 02:33 PM.


#108 Marko811

Marko811

    Senior First Officer

  • Members
  • 54 posts

Posted 23 July 2009 - 07:20 PM


aha..ma zbunilo me je shto ga je APP drzao do izlaska sa piste :)
Shta je DNW mogao da javi telefonom??

APP ће у оваквим ситуацијама задржати авион на својој фреквенцији како би се бар на тај начин смањио workload посаде - избегла потреба за променом фреквенције, јављање торњу и сл. Свакако ће APP уз координацију са TWR-ом утврдити да ли постоје услови за слетање.

ЈАТ100 је ознака за тест/пробне летове. Видимо да је Техника одрадила врхунски посао :mrgreen:

DNW је вероватно добио инструкцију да телефоном јави слетање јер обично фреквенција не ради када је авион на земљи на неком удаљенијем аеродрому.



Pa nemoj da si na kraj srca, morali su da razbiju monotoniju ovi iz tehnike :)

Inache na youtube-u postoji video snimak atr 72 jat-ov , radi krugove na Beogradu, skoro da sam siguran da mu je callsign bio JAT 100. Snimak je od pre godinu-dve, i mislim da se radi o treningu posade.

#109 Sava

Sava

    Events Coordinator

  • Administrators
  • 1,592 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1109329

Posted 23 July 2009 - 08:43 PM

Negde oko 9: nego jer smo to sami..nikoga ja necujem
ATC: ma sami ste , u are number 1 to land JAT247

#110 mitrowsky

mitrowsky

    Training Director

  • Staff Members
  • 747 posts
  • Location:Нови Београд -Блок 38-
  • VATSIM ID:868788

Posted 23 July 2009 - 09:30 PM

Inache na youtube-u postoji video snimak atr 72 jat-ov , radi krugove na Beogradu, skoro da sam siguran da mu je callsign bio JAT 100. Snimak je od pre godinu-dve, i mislim da se radi o treningu posade.

Да, и школски летови.

#111 Ivan Kovacevic

Ivan Kovacevic

    Technical Support

  • Administrators
  • 1,402 posts
  • VATSIM ID:920456

Posted 24 July 2009 - 09:32 AM

Bilo bi dobro ako je neko zapazio u koliko sati se to sve desilo... da mogu iz arhive da izvuku oni koji nisu redovni slusaoci Beograd ATC-a :P

#112 Marko811

Marko811

    Senior First Officer

  • Members
  • 54 posts

Posted 24 July 2009 - 09:42 AM

Bilo bi dobro ako je neko zapazio u koliko sati se to sve desilo... da mogu iz arhive da izvuku oni koji nisu redovni slusaoci Beograd ATC-a :P



Svaka chast za zapazanje, nisam ni znao da postoje arhive.

#113 Darko

Darko

    Director

  • Administrators
  • 1,724 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:816024

Posted 24 July 2009 - 09:48 AM

Bilo bi dobro ako je neko zapazio u koliko sati se to sve desilo... da mogu iz arhive da izvuku oni koji nisu redovni slusaoci Beograd ATC-a :P


Pa evo ti po vremenima prepiske na forumu izmedju Bokija i Nikole, koliko vidim oni su uzivo pratili. :)

Trebalo bi da je fajl 23. jul od 1100 do 1130 UTC pravi, evo upravo ga preslusavam.

Edit: Jeste to je taj fajl :)

#114 Mladen

Mladen

    Deputy Director

  • Administrators
  • 1,381 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:914375

Posted 24 July 2009 - 02:18 PM

Jel ima neko vise detalja?

#115 Tosa

Tosa

    Captain

  • Members
  • 1,091 posts
  • Location:Valjevo
  • VATSIM ID:966410

Posted 24 July 2009 - 04:08 PM

RAdi se o ATR-u YU-ALS koji dugo nije leteo, mehanicari su ga sredili (culi smo kako) i krenuo je u Tivat na kompezaciju kompasa. Imali su nizak pritisak na levom motoru, ugasili ga i sleteli nazad u Beograd.


Pozdrav

#116 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 24 July 2009 - 06:01 PM

Cuo sam na Tvu da je ceo Aerodrom ostao bez struje... na sta se to odnosi, da li oblasna i toranj imaju pomocno napajanje?

#117 Mladen

Mladen

    Deputy Director

  • Administrators
  • 1,381 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:914375

Posted 24 July 2009 - 06:06 PM

Hvala, Toso! To objasnjava callsign i sve ostalo!

#118 Sava

Sava

    Events Coordinator

  • Administrators
  • 1,592 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1109329

Posted 24 July 2009 - 06:36 PM

Nego kako da vidim taj snimak dajte link

#119 Ivan Kovacevic

Ivan Kovacevic

    Technical Support

  • Administrators
  • 1,402 posts
  • VATSIM ID:920456

Posted 24 July 2009 - 08:14 PM

Nego kako da vidim taj snimak dajte link


www.liveatc.net -> Archive -> Odaberes LYBE, Datum, Vreme i skines fajl :)

#120 maverick

maverick

    Captain

  • Members
  • 164 posts
  • Location:Belgrade
  • VATSIM ID:1015762

Posted 24 July 2009 - 08:41 PM

Cuo sam na Tvu da je ceo Aerodrom ostao bez struje... na sta se to odnosi, da li oblasna i toranj imaju pomocno napajanje?


Aerodrom naravno ima svoje agregate :) Svi vitalni sistemi rade :) Jedino shto ne radi su pokretne stepenice i neki info monitori po zgradi :)

Btw. Oko pola 7 je snabdevanje strujom normalizovano :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users