Jump to content


Photo

HRAM - 3D modeliranje za FS


  • Please log in to reply
437 replies to this topic

#281 Iceman_37

Iceman_37

    Captain

  • Members
  • 178 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1105115

Posted 29 September 2009 - 12:51 PM

Kako ide Belgrade VFR? jedva čekam... :plane:

#282 Banjo

Banjo

    Captain

  • Members
  • 384 posts
  • Location:Bar
  • VATSIM ID:1074685

Posted 29 September 2009 - 01:34 PM

Kako ide Belgrade VFR? jedva čekam... :plane:


Radi se lagano. Trebalo bi da prvi deo (Novi Beograd) bude gotov do nove godine. Ima mali milion objekata koje treba uraditi.

Pozdrav!

#283 Stefan

Stefan

    Captain

  • Members
  • 1,286 posts
  • Gender:Male
  • Location:EDFM, Dzrmani
  • Interests:ATC, Flying :)

Posted 29 September 2009 - 03:14 PM


Kako ide Belgrade VFR? jedva čekam... :plane:


Radi se lagano. Trebalo bi da prvi deo (Novi Beograd) bude gotov do nove godine. Ima mali milion objekata koje treba uraditi.

Pozdrav!


Moze neki novi preview-shot :innocent:

#284 Banjo

Banjo

    Captain

  • Members
  • 384 posts
  • Location:Bar
  • VATSIM ID:1074685

Posted 29 September 2009 - 03:39 PM



Kako ide Belgrade VFR? jedva čekam... :plane:


Radi se lagano. Trebalo bi da prvi deo (Novi Beograd) bude gotov do nove godine. Ima mali milion objekata koje treba uraditi.

Pozdrav!


Moze neki novi preview-shot :innocent:


Bice za koji dan.

#285 enaB

enaB

    Captain

  • Members
  • 220 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1072982

Posted 29 September 2009 - 04:01 PM

Mene zanima na osnovu čega pravite modele, "odokativno" po slikama ili nekim nacrtima sa tačnim dimenzijama?

#286 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 29 September 2009 - 06:09 PM

Mene zanima na osnovu čega pravite modele, "odokativno" po slikama ili nekim nacrtima sa tačnim dimenzijama?

uzimamo mere iz urbanistickog plana beograda :P :D :mrgreen:
Zezam se, merimo na Google earthu layout, a visinu odredjujemo po spratovima

#287 enaB

enaB

    Captain

  • Members
  • 220 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1072982

Posted 29 September 2009 - 06:45 PM

Hvala :)


uzimamo mere iz urbanistickog plana beograda :P :D :mrgreen:

Hm, da...a meni nisu hteli ni da odgovore na mail, hahah :mrgreen: :whistle:

#288 Banjo

Banjo

    Captain

  • Members
  • 384 posts
  • Location:Bar
  • VATSIM ID:1074685

Posted 29 September 2009 - 08:42 PM

Hvala :)



uzimamo mere iz urbanistickog plana beograda :P :D :mrgreen:

Hm, da...a meni nisu hteli ni da odgovore na mail, hahah :mrgreen: :whistle:


A dobro dodju i jako kompleksni Google SketchUp modeli za sablon (ima ih dosta sto se BGD-a tice) pa se odradi po tim dimenzijama sa najmanje mogucih poligona.

Pozdrav!

#289 enaB

enaB

    Captain

  • Members
  • 220 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1072982

Posted 29 September 2009 - 10:49 PM

:shocking:
Zadnji put kada sam gledao Google Earth sa 3D zgradama u BG-u nije bilo koliko sećam ništa, a sada.....

Ovo baš nisam očekivao, hvala!

#290 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 29 September 2009 - 10:53 PM

Neko je pokrenuo inicijativu da se ubace modeli u bgdu na GEu

http://sketchup.goog...15cbb13a68e3625

#291 enaB

enaB

    Captain

  • Members
  • 220 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1072982

Posted 29 September 2009 - 11:34 PM

Stvarno super. Ne znam kako stoje stvari sa licenciranjem toga, u principu bi mogli da se prebace u FS ovi modeli, samo da se ponovo prilepe teksture jer njih nije importovalo zajedno sa modelom.
Pokušao sam sa Novim dvorom, ali nigde u FS-u ga ne vidim na tim koordinatama gde mislim da bi trebao da bude <_<

#292 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 30 September 2009 - 12:57 AM

Stvarno super. Ne znam kako stoje stvari sa licenciranjem toga, u principu bi mogli da se prebace u FS ovi modeli, samo da se ponovo prilepe teksture jer njih nije importovalo zajedno sa modelom.
Pokušao sam sa Novim dvorom, ali nigde u FS-u ga ne vidim na tim koordinatama gde mislim da bi trebao da bude <_<

Ne moze , imaju mnoogo poligona, vecina nepotrebno....

#293 rasha01

rasha01

    Captain

  • Banned
  • 100 posts

Posted 30 September 2009 - 02:13 AM


Stvarno super. Ne znam kako stoje stvari sa licenciranjem toga, u principu bi mogli da se prebace u FS ovi modeli, samo da se ponovo prilepe teksture jer njih nije importovalo zajedno sa modelom.
Pokušao sam sa Novim dvorom, ali nigde u FS-u ga ne vidim na tim koordinatama gde mislim da bi trebao da bude <_<

Ne moze , imaju mnoogo poligona, vecina nepotrebno....


A da probas da ih LOD-ujes to zna da spasi stvar?

#294 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 30 September 2009 - 02:43 AM



Stvarno super. Ne znam kako stoje stvari sa licenciranjem toga, u principu bi mogli da se prebace u FS ovi modeli, samo da se ponovo prilepe teksture jer njih nije importovalo zajedno sa modelom.
Pokušao sam sa Novim dvorom, ali nigde u FS-u ga ne vidim na tim koordinatama gde mislim da bi trebao da bude <_<

Ne moze , imaju mnoogo poligona, vecina nepotrebno....


A da probas da ih LOD-ujes to zna da spasi stvar?

sve jedno, ljudi to prave za GE, ne za FS, besmisleno je ubacivati objekat od preko 1000 poligona kad moze da se napravi ISTI takav sa 100... naravno, super slzi da se premeri, pogleda kako izgleda i radi po tom modelu, ali te modele ubacivati je ubistvo za FS, cak i sa LODovima...moramo da pazimo na svaki poligon ;) :) da ne bude da pricam napamet, probano je vec i daje loshe rezultate

Edited by Nikola, 30 September 2009 - 02:44 AM.


#295 enaB

enaB

    Captain

  • Members
  • 220 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1072982

Posted 30 September 2009 - 10:54 AM

Nisam razmišljao o tome. (Da jesam ne bih pravio onaj avalski toranj sa toliko poligona, ali pošto ga nije prikazivalo kako treba u X-Plane-u još sam većinu "podebljao" tako da je imao 8300 u onoj fazi u kojoj ste mogli da ga vidite :bash: )
Bilo kako bilo, na žalost nemam više ni X-Plane pa se preusmeravam na drugi kolosek :unsure:

Još da pitam ovo i da ne smaram više. Jel postoji neki bolji način pozicioniranja objekata u FS od upisivanja koordinata na slepo u fajl pre pravljenja BGL-a?
Nešto na ovaj fazon.

Posted Image

#296 Banjo

Banjo

    Captain

  • Members
  • 384 posts
  • Location:Bar
  • VATSIM ID:1074685

Posted 30 September 2009 - 11:56 AM

Nisam razmišljao o tome. (Da jesam ne bih pravio onaj avalski toranj sa toliko poligona, ali pošto ga nije prikazivalo kako treba u X-Plane-u još sam većinu "podebljao" tako da je imao 8300 u onoj fazi u kojoj ste mogli da ga vidite :bash: )
Bilo kako bilo, na žalost nemam više ni X-Plane pa se preusmeravam na drugi kolosek :unsure:

Još da pitam ovo i da ne smaram više. Jel postoji neki bolji način pozicioniranja objekata u FS od upisivanja koordinata na slepo u fajl pre pravljenja BGL-a?
Nešto na ovaj fazon.

Posted Image


Ovako:

Ako se radi u GMAX-u, kad se kompajlira objekat zajedno sa *.mdl fajlom automatski se kreira *.xml fajl u kome editovanjem upises tacne koordinate i kasnije kompajliras taj *.xml fajl i dobijes *.bgl fajl.

Postoji i laksi nacin upotrebom programa ObjectPlacerXML koji mozes skinuti sa fs-developer sajta a radi se skoro identicno kao i sa ovim tvojim sa slike, startuje se program pa onda fs i u slew modu iz topdown pogleda postavi krstic na zeljenu poziciju i onda se ta pozicija automatski ucita u objectplacer-u.

Ima i jos nacina al ova dva su standardna (bar meni). Ukoliko imas jos pitanja slobodno pisi, ne davis nikoga. Tu smo da pomognemo jedni drugima.

Pozdrav!

#297 enaB

enaB

    Captain

  • Members
  • 220 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1072982

Posted 30 September 2009 - 12:02 PM

To je za sada sve što me je zanimalo, hvala!


Pozdrav

#298 rasha01

rasha01

    Captain

  • Banned
  • 100 posts

Posted 30 September 2009 - 12:09 PM

Object placer sa FSdeveloper je jako dobar free program, ali ima jedan jos bolji payware program. U pitanju je EZ-scenery pomocu kojeg mozes u FS-u da vidis svoj objekat i u momentu kada ga postavljas u scenery. Sve se desava "instant" i nema potrebe za restartovanjem FS-a kako bi video plod svog rada. Mislim da vredi para ako se ozbiljno bavis scenery dizajnom.
Evo i link: EZ-scenery

Cena je takodje pristojna 29 dolara sto i nije neka cifra za program koji je vise nego koristan.

#299 Banjo

Banjo

    Captain

  • Members
  • 384 posts
  • Location:Bar
  • VATSIM ID:1074685

Posted 30 September 2009 - 12:09 PM

To je za sada sve što me je zanimalo, hvala!


Pozdrav


Nema na cemu. Ako si raspolozan da odras neki objekat slobodno se mozes pridruziti. Svaka pomoc je dobrodosla.

Pozdrav!

#300 enaB

enaB

    Captain

  • Members
  • 220 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1072982

Posted 30 September 2009 - 03:30 PM

Object placer sa FSdeveloper je jako dobar free program, ali ima jedan jos bolji payware program. U pitanju je EZ-scenery pomocu kojeg mozes u FS-u da vidis svoj objekat i u momentu kada ga postavljas u scenery. Sve se desava "instant" i nema potrebe za restartovanjem FS-a kako bi video plod svog rada. Mislim da vredi para ako se ozbiljno bavis scenery dizajnom.
Evo i link: EZ-scenery

Cena je takodje pristojna 29 dolara sto i nije neka cifra za program koji je vise nego koristan.

Ne bavim se ozbiljno ali sam ga ipak kupio kad već nije skup :D , sviđa mi se :up:



Nema na cemu. Ako si raspolozan da odras neki objekat slobodno se mozes pridruziti. Svaka pomoc je dobrodosla.
Pozdrav!

Da li ću da uradim ne znam, ali padale su mi na pamet neke ideje :rolleyes:




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users