
moderne kamikaze sa 300 putnika

Posted 01 September 2009 - 06:31 PM
Posted 06 September 2009 - 01:31 AM
Posted 06 September 2009 - 01:39 AM
Posted 06 September 2009 - 11:14 AM
Posted 06 September 2009 - 12:06 PM
Heheh "samo jos" je kljucna rec posto sam sa gmax-om u qrcuBravo Stevane!
Samo još 3D objekte i biće odlično!
Posted 06 September 2009 - 12:54 PM
Posted 06 September 2009 - 01:05 PM
Bruka izgleda screen gore
Posted 06 September 2009 - 01:31 PM
Kad bi malo pazljivije procitao temu ne bi pitao glupa pitanja. Nemoj da se ljutis, ali sve ima gore u temi samo treba malo ispratiti. Nije jos gotov 100% u izradi je i bice jos duze vreme jer ima dosta toga da se uradi a vremena malo za rad. imas i linkove na objekte i scenery do sad gotovih objekata...samo treba procesljati.
Bruka izgleda screen gore
gde ima da se skine ovaj LYBE VFR?????
Posted 06 September 2009 - 03:41 PM
Edited by dallyborr, 06 September 2009 - 03:43 PM.
Posted 08 September 2009 - 03:04 PM
Posted 08 September 2009 - 10:25 PM
Hvala ti puno resio sam problem ovog veceg krova na taj nacin, ali kod ovog manjeg i dalje ostaje problem naime kod malog su ose rotacije OK centriran je... e sad kada nalepim texturu na left (onda bude ok) dobijem onu istu lose pozicioniranu texturu na back i tako u krug...milane problem su ti ose rotacije kad si rotirao objekat rotirao si i ose... uradi na taj objekat center za ose ... tipa center coordinates to object ... ili probaj da odradis texturizaciju poligona i znaj da nema UNDO ...
Posted 11 September 2009 - 09:16 PM
Hvala ti puno resio sam problem ovog veceg krova na taj nacin, ali kod ovog manjeg i dalje ostaje problem naime kod malog su ose rotacije OK centriran je... e sad kada nalepim texturu na left (onda bude ok) dobijem onu istu lose pozicioniranu texturu na back i tako u krug...
milane problem su ti ose rotacije kad si rotirao objekat rotirao si i ose... uradi na taj objekat center za ose ... tipa center coordinates to object ... ili probaj da odradis texturizaciju poligona i znaj da nema UNDO ...
Pozz Milan
Posted 11 September 2009 - 09:45 PM
U "poligon modu" (F7) selektuj samo one poligone koje hoces da teksturises. Time ces spreciti da se neselektovani poligoni "pokvare" ako su vec mapirani.
Posted 11 September 2009 - 09:52 PM
Posted 12 September 2009 - 10:25 AM
Posted 12 September 2009 - 04:05 PM
Kad radite teksture, obavezno vodite racuna o formatu. DXT1, DXT3, 32bit.bmp, primera radi, posto pomazem momcima koji rade Beograd VFR, kod mene je radelo OK sa DXT3 teksturama, medjutim, kod buraza na jacoj masini od moje, cim krene u ILS na rw30, sve se zamuti kao ludo. Cak i teksture na avionu.
E onda ja ne budem lenj, pa provrsljam Aerosoftove scenarije, a dao bog imam ih sve, i ispade da se DXT1 teksture lepo ponasaju kod svih. To jest isto rade kod svakoga.
Posted 12 September 2009 - 05:02 PM
Posted 12 September 2009 - 11:50 PM
Mislim da sa novim drajverima (od prosle i ove godine) za DXTBmp vise nema vidljive razlike u kvalitetu izmedju DXT1 i DXT3:DXT3 lepse izgleda od DXT1
Edited by Luka, 12 September 2009 - 11:52 PM.
0 members, 0 guests, 0 anonymous users