Jump to content


Photo

HRAM - 3D modeliranje za FS


  • Please log in to reply
437 replies to this topic

#261 Velibor469

Velibor469

    Pilot Training Instructor

  • VIP Members
  • 1,454 posts
  • Location:Beograd

Posted 01 September 2009 - 06:31 PM

e mrzi me da jurim tamo gde bese ali vidite sta su ludi japanci,pa ovo samo oni mogu da polete po ovome i indusi naravno :)

moderne kamikaze sa 300 putnika :)




#262 Nikolovski Stevan

Nikolovski Stevan

    Captain

  • Members
  • 1,282 posts
  • Location:LYBE, D1.5 JA, HDG 070...
  • VATSIM ID:910243

Posted 05 September 2009 - 10:32 PM

http://www.mediafire...ty/AF2_LYBT.bgl

#263 Banjo

Banjo

    Captain

  • Members
  • 384 posts
  • Location:Bar
  • VATSIM ID:1074685

Posted 06 September 2009 - 01:31 AM

Bravo Stevane!

Samo još 3D objekte i biće odlično!

A evo zahvaljujući Rashi i ostalom delu ekipe iz Novog Sada i sjajno odradjenog photo-ground -a, krenulo je ubacivanje VFR objekata na podrucju NBG. Evo kako izgleda sa nekih 15-ak ubačenih objekata:

Posted Image

Pozdrav!

#264 Stefan

Stefan

    Captain

  • Members
  • 1,286 posts
  • Gender:Male
  • Location:EDFM, Dzrmani
  • Interests:ATC, Flying :)

Posted 06 September 2009 - 01:39 AM

Au, ovo bruka kako izgleda dobro! Jedva cekam! :bow: :clap2:

#265 Velibor469

Velibor469

    Pilot Training Instructor

  • VIP Members
  • 1,454 posts
  • Location:Beograd

Posted 06 September 2009 - 11:14 AM

Ljudi prosto ste me toliko odusevili da Nemam reci,svaka cast

#266 Nikolovski Stevan

Nikolovski Stevan

    Captain

  • Members
  • 1,282 posts
  • Location:LYBE, D1.5 JA, HDG 070...
  • VATSIM ID:910243

Posted 06 September 2009 - 12:06 PM

Bravo Stevane!

Samo još 3D objekte i biće odlično!

Heheh "samo jos" je kljucna rec posto sam sa gmax-om u qrcu :bash: :bash: :bang: trudim se da naucim ali mi ne ide nesto. Mada kad ga jednom provalim ima da bude moj.

#267 Iceman_37

Iceman_37

    Captain

  • Members
  • 178 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1105115

Posted 06 September 2009 - 12:54 PM

Bruka izgleda screen gore :plane:

#268 psp-man

psp-man

    Captain

  • Members
  • 406 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • VATSIM ID:1083172

Posted 06 September 2009 - 01:05 PM

Bruka izgleda screen gore :plane:



gde ima da se skine ovaj LYBE VFR????? :)

#269 Nikolovski Stevan

Nikolovski Stevan

    Captain

  • Members
  • 1,282 posts
  • Location:LYBE, D1.5 JA, HDG 070...
  • VATSIM ID:910243

Posted 06 September 2009 - 01:31 PM


Bruka izgleda screen gore :plane:



gde ima da se skine ovaj LYBE VFR????? :)

Kad bi malo pazljivije procitao temu ne bi pitao glupa pitanja. Nemoj da se ljutis, ali sve ima gore u temi samo treba malo ispratiti. Nije jos gotov 100% u izradi je i bice jos duze vreme jer ima dosta toga da se uradi a vremena malo za rad. imas i linkove na objekte i scenery do sad gotovih objekata...samo treba procesljati.

#270 dallyborr

dallyborr

    Captain

  • Members
  • 1,339 posts
  • Location:Negotin, Serbia
  • VATSIM ID:1144239

Posted 06 September 2009 - 03:41 PM

Extra!!! :D

Aj' da vas ne pozurujemo, samo polako. Do sada stvarno dobro izgleda. Pozz!

P.S. Kad ce da "procuri" neka beta? :mrgreen:

Edited by dallyborr, 06 September 2009 - 03:43 PM.


#271 Danilo

Danilo

    Administrator and Webmaster

  • Administrators
  • 1,706 posts
  • Location:Podgorica, Serbia And Montenegro
  • VATSIM ID:952356

Posted 08 September 2009 - 03:04 PM

BRUKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

#272 MILANRADOJEVIC

MILANRADOJEVIC

    Captain

  • Members
  • 500 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1033167

Posted 08 September 2009 - 10:25 PM

milane problem su ti ose rotacije kad si rotirao objekat rotirao si i ose... uradi na taj objekat center za ose ... tipa center coordinates to object ... ili probaj da odradis texturizaciju poligona i znaj da nema UNDO ...

Hvala ti puno resio sam problem ovog veceg krova na taj nacin, ali kod ovog manjeg i dalje ostaje problem naime kod malog su ose rotacije OK centriran je... e sad kada nalepim texturu na left (onda bude ok) dobijem onu istu lose pozicioniranu texturu na back i tako u krug...
Pozz Milan

#273 dallyborr

dallyborr

    Captain

  • Members
  • 1,339 posts
  • Location:Negotin, Serbia
  • VATSIM ID:1144239

Posted 10 September 2009 - 02:40 PM

Nekako mi onaj veliki hangar, uvek bio zapostavljen. Evo ja ga osvezih malo. Imate i nocne i dnevne teksture.

Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image

DOWNLOAD:

HANGAR

Edited by dallyborr, 10 September 2009 - 02:41 PM.


#274 Luka

Luka

    Senior First Officer

  • Members
  • 73 posts
  • Gender:Male

Posted 11 September 2009 - 09:16 PM

Nisam neko vreme zavirivao u ovaj topic, ali vidim da se gradi kao da je Drug Mrka... :sup: :clap2:


milane problem su ti ose rotacije kad si rotirao objekat rotirao si i ose... uradi na taj objekat center za ose ... tipa center coordinates to object ... ili probaj da odradis texturizaciju poligona i znaj da nema UNDO ...

Hvala ti puno resio sam problem ovog veceg krova na taj nacin, ali kod ovog manjeg i dalje ostaje problem naime kod malog su ose rotacije OK centriran je... e sad kada nalepim texturu na left (onda bude ok) dobijem onu istu lose pozicioniranu texturu na back i tako u krug...
Pozz Milan


U "poligon modu" (F7) selektuj samo one poligone koje hoces da teksturises. Time ces spreciti da se neselektovani poligoni "pokvare" ako su vec mapirani.

Ako hoces da teksturises pojedinacne poligone, onda u poligon modu desnim klikom otvaras submenu koji te vodi u prozor u kome podesavas polozaj svakog verteksa na teksturi.

Ako ti treba "Unlimited Undo" mozes ga ukljuciti u meniju "preferences". Kod rotiranja se ne rotiraju ose, samo verteksi, osim ako namerno ne odaberes opciju "Axis Only" ili "Entire Part".

Uzgred, ja avione teksturisem uvek tako da delove iseckam (split part), pa ih pojedinacno rotiram da bi bili sto povoljnije organizovani na teksturi (slicno plasticnoj maketi kad se izvadi iz kutije); nakon teksturisanja ih vratim na prave pozicije i spojim (Joint, SnapToScale). Ali ne verujem da je za scenario, gde su objekti ipak relativno jednostavni, potrebno ovoliko komplikovanje.

Poz, L.

#275 Luka

Luka

    Senior First Officer

  • Members
  • 73 posts
  • Gender:Male

Posted 11 September 2009 - 09:45 PM

U "poligon modu" (F7) selektuj samo one poligone koje hoces da teksturises. Time ces spreciti da se neselektovani poligoni "pokvare" ako su vec mapirani.


Zaboravio sam jos da napomenem da u Part Texture Assign. meniju treba izbaciti sve nepotrebne definicije. Npr, ako selektovane poligone hoces da teksturises od napred i od nazad, onda ostavi samo "Front" i "Back", a ostalo sve "Clear". U suprotnom se moze desiti da "Right" ponisti definiciju za "Front", ili slicno.

#276 dallyborr

dallyborr

    Captain

  • Members
  • 1,339 posts
  • Location:Negotin, Serbia
  • VATSIM ID:1144239

Posted 11 September 2009 - 09:52 PM

Kad radite teksture, obavezno vodite racuna o formatu. DXT1, DXT3, 32bit.bmp, primera radi, posto pomazem momcima koji rade Beograd VFR, kod mene je radelo OK sa DXT3 teksturama, medjutim, kod buraza na jacoj masini od moje, cim krene u ILS na rw30, sve se zamuti kao ludo. Cak i teksture na avionu.
E onda ja ne budem lenj, pa provrsljam Aerosoftove scenarije, a dao bog imam ih sve, i ispade da se DXT1 teksture lepo ponasaju kod svih. To jest isto rade kod svakoga.

Za sada samo izfiltrirane teksture, ostaje da se odradi "light map" kako treba, i ubace tu i tamo senke, da bi se sve uklopilo u ambijent. Jos je "zesca beta". Da, ne obracajte paznju na ostale zgrade, to je default autogen.



Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

#277 Velibor469

Velibor469

    Pilot Training Instructor

  • VIP Members
  • 1,454 posts
  • Location:Beograd

Posted 12 September 2009 - 10:25 AM

ovo bre lepshe nego real life :))) dajme otkaz u firmi kaad izadje ovo :suprise: :suprise:

#278 rasha01

rasha01

    Captain

  • Banned
  • 100 posts

Posted 12 September 2009 - 04:05 PM

Kad radite teksture, obavezno vodite racuna o formatu. DXT1, DXT3, 32bit.bmp, primera radi, posto pomazem momcima koji rade Beograd VFR, kod mene je radelo OK sa DXT3 teksturama, medjutim, kod buraza na jacoj masini od moje, cim krene u ILS na rw30, sve se zamuti kao ludo. Cak i teksture na avionu.
E onda ja ne budem lenj, pa provrsljam Aerosoftove scenarije, a dao bog imam ih sve, i ispade da se DXT1 teksture lepo ponasaju kod svih. To jest isto rade kod svakoga.


Opet ista prica. Nema carobnog stapica koji resava texture blur. Sto manje zahtevne texture tim bolja performansa.
Mip mape se lepo ponasaju na groundu, a lose na 3d objektima. DXT3 lepse izgleda od DXT1, ali je zahtevniji format. O 32-bit da ne pricamo.
Problem sa nejasnim teksturama koji nastaje kao posledica greske u kompajliranju 3d objekata iz cega sledi ne prikazivanje najvece mip mape se resi tako sto se mip mape podesavaju rucno. Svaka posebno. Ovaj metod je idealan za zavrsiti u ludari. :D
Drugo, mnogo sofisticiranije resenje su DXT1 texture bez mip mapa i vas scenery ce zaista "leteti".
Apsolutno se slazem da je pozeljno forsirati DXT1 format.
VFR photoground je inace i uradjen sa DXT1 teksturama i mislim da on nece praviti probleme. Druga jako bitna stvar su object library.
Sve objekte bi bilo pozeljno strpati u library i pozivati ih preko GUID-a. Time se dobija brze iscitavanje i manji udar na FPS. Zasto je to tako nije mi najjasnije....
Ovo sam, nazalost, tek nedavno skontao.
Za vise informacija o svemu sto vas muci u vezi scenery dizajna posetite www.fsdeveloper.com

#279 dallyborr

dallyborr

    Captain

  • Members
  • 1,339 posts
  • Location:Negotin, Serbia
  • VATSIM ID:1144239

Posted 12 September 2009 - 05:02 PM

Da DXT1 bez Mipmapa. Cim stavim DXT3, sacuvaj me boze, kao kroz vodu da gledas. Dok DXT1, bez mip-a, ma idi, vidim zgrade vec od Nisa. :lol:

Bez zezanja, definitivno DXT1 bez mipa, radi perfektno kod svakoga i na bilo kojoj masini.

#280 Luka

Luka

    Senior First Officer

  • Members
  • 73 posts
  • Gender:Male

Posted 12 September 2009 - 11:50 PM

DXT3 lepse izgleda od DXT1

Mislim da sa novim drajverima (od prosle i ove godine) za DXTBmp vise nema vidljive razlike u kvalitetu izmedju DXT1 i DXT3:
http://www.btinterne...ad/mwgfxdll.EXE

Edited by Luka, 12 September 2009 - 11:52 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users