Jump to content


Photo

Fokker 70/100 by Digital Aviation


  • Please log in to reply
158 replies to this topic

#61 Bojan Radulovic

Bojan Radulovic

    Captain

  • Members
  • 1,199 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Basketball and Flying
  • VATSIM ID:967778

Posted 21 May 2008 - 12:30 AM

sad ce da vidite crnogorski sindrom...bili cool slepali se uz jat virtual a za dalje ne da nece da lete vise kao jat va nego nema sanse,,,odma kreece montenegro va :) tako se i odvojise :) he bre bre bre breee



Veljo ti to nesto iz pouzdanih izvora?? :mrgreen:

MGX virtual odavno postoji...direktor je "cistokrvni crnogorac" gospodin presjednik Slobodan Krunic. Ako se neki prisete, on je jos odavno regrutovao ljude za neke direktorske funkcije...jos na onim demonstracijama u Ptici :mrgreen: hehehe

Nego Veljo, ostaje onaj dogovor za tvoje direktorsko mesto sto smo dogovorili onaj dan uz tenis a potom i prijatan rucak u Staroj Hercegovini ???



Koliko se ja sjecam, nacelni dogovor je postignut za vreme rucka :D :D

#62 Stefan

Stefan

    Captain

  • Members
  • 1,286 posts
  • Gender:Male
  • Location:EDFM, Dzrmani
  • Interests:ATC, Flying :)

Posted 21 May 2008 - 01:04 AM

MGX virtual odavno postoji...direktor je "cistokrvni crnogorac" gospodin presjednik Slobodan Krunic. Ako se neki prisete, on je jos odavno regrutovao ljude za neke direktorske funkcije...jos na onim demonstracijama u Ptici :mrgreen: hehehe

Nego Veljo, ostaje onaj dogovor za tvoje direktorsko mesto sto smo dogovorili onaj dan uz tenis a potom i prijatan rucak u Staroj Hercegovini ???


Nesto mi mnogo poznata ta regrutacija od gosn. Krunica :mrgreen:

#63 Marko Tomasevic

Marko Tomasevic

    Captain

  • VIP Members
  • 1,525 posts
  • Gender:Male
  • Location:Herceg-Novi
  • Interests:Computer Engineering

Posted 21 May 2008 - 01:09 AM

Nesto mi mnogo poznata ta regrutacija od gosn. Krunica :mrgreen:

E, ziv si, cisto da te obavestim da i dalje vazi i onaj dogovor sa tobom od te noci u Ptici...rekao mi gospoding presjednik postovani Slobodan Krunic da ti to prenesem :)

Edited by Marko Tomasevic, 21 May 2008 - 01:09 AM.


#64 Branko

Branko

    Captain

  • Members
  • 205 posts
  • Location:Belgrade
  • VATSIM ID:996356

Posted 21 May 2008 - 11:21 AM

Brate mili kakvo onanisanje... :D Pa vi ko da ste ziveli za ovog Fokker-a... Drzim se ja mog MD-a. :plane:

#65 Ivanz80

Ivanz80

    Captain

  • Members
  • 440 posts
  • Gender:Male
  • Location:Smederevo
  • Interests:Civil aviation
  • VATSIM ID:1004136

Posted 21 May 2008 - 12:36 PM

Za sve one koji imaju zelju da ovaj avion upoznaju malo bolje(malo izvan manual-a) tu je jedan izvrstan sajt sa Ground school-om za sve sisteme kao i testiranje znanja

http://www.fokkerpilot.net

#66 sale

sale

    Captain

  • Members
  • 359 posts
  • Location:beograd, srbija
  • VATSIM ID:1002144

Posted 21 May 2008 - 01:33 PM

Ne znam sta se desava, nece da se aktivira, lepo sam ga instalirao sa Canetovih linkova, pojavljuje se u ponudi aviona kad otvorim fs, ali kad kliknem na fokera prijavljuje mi invalid licence, koliko vidim svi ga vec uveliko probate, zna li neko resenje. 065 3382 475 :sos:

#67 Velibor469

Velibor469

    Pilot Training Instructor

  • VIP Members
  • 1,454 posts
  • Location:Beograd

Posted 22 May 2008 - 06:42 AM

jel niej frka da te zovemo i dahcemo ti u slusalicu :D :D :D

nego pomenuo neko smenu darkovu,ma nije to nego hocemo da mu izvuchemo malo para da ga uslovljavamo sad kad je postao baja iz Euro controla :D

#68 Leteci Holandjanin

Leteci Holandjanin

    Captain

  • Members
  • 323 posts
  • Location:Subotica, Serbia
  • VATSIM ID:979326

Posted 22 May 2008 - 09:38 AM

Avion je VRH!!!!

#69 CIPI CAPTAIN

CIPI CAPTAIN

    Captain

  • Members
  • 305 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:1046100

Posted 22 May 2008 - 12:22 PM

Konacno probah i ovaj foker, lybe-lowi. Ima nekih neprovaljenih caka ali bice u redu za dan dva. Malo je konfuzija oko AP i ogranicenja EPR za clb, to, cruise, ATS. Najzanimljivije je sto u Insbruk slecem oko 10 ujutru a tamo na apronima 4 austijanca svi u istom avionu. Nagradno pitanje je u kojem? :ike: Ala su se napalili,, a i mi takodje. FMC je ok ali baza podataka je siromasna tako da vapi za jednim updateom airac.Nema nekih elementarnih pointa, ali to su neke decije bolesti tako da je generalno avion jako dobar i u rangu je sa md82, samo je malo inertniji. Prednost fokera je samo u voice podrsci f/o i mnogo detaljnijim procedurama(start chek, t/o briefing). :plane: U sustini treba otvoriti manual i lagano na ucenje :P

#70 sale

sale

    Captain

  • Members
  • 359 posts
  • Location:beograd, srbija
  • VATSIM ID:1002144

Posted 22 May 2008 - 12:25 PM

izvinjavam se ovo iznad sam pisao ja umesto nikole, jer se nisam logovao

#71 Ivan Kovacevic

Ivan Kovacevic

    Technical Support

  • Administrators
  • 1,402 posts
  • VATSIM ID:920456

Posted 22 May 2008 - 12:40 PM

....ali baza podataka je siromasna tako da vapi za jednim updateom airac.Nema nekih elementarnih pointa...




Posto si leteo u Innsbruck, primer za Rattenburg (..berg) NDB stanicu - ako zelis to da ubacis u FMS, moras kucati RTTNB (XXX + NB) da bi FMS znao da je u pitanju NDB a ne VOR. Po tome se razlikuje od onoga sto smo do sada navikli. Vor stanice idu standardno VAL, TPL.....ali za NDB mora da se na kraju doda NDB, dakle MOJNB, NIKNB, VALNB i tako dalje. Verovatno ti se zato cinilo da je FMS baza podataka losa. A inace, koristi AIRAC bazu za Piper Cheyenne, tako da se moze nabaviti najnoviji.

#72 Ivanz80

Ivanz80

    Captain

  • Members
  • 440 posts
  • Gender:Male
  • Location:Smederevo
  • Interests:Civil aviation
  • VATSIM ID:1004136

Posted 22 May 2008 - 01:37 PM

U ovom dokumentu se moze naci check lista + tabele za kalkulisanje potrosnje goriva, upravo ih testiram , i mogu reci da se mere sa preciznoscu tabela Piper-a.

FMC je ok ali baza podataka je siromasna tako da vapi za jednim updateom airac.Nema nekih elementarnih pointa, ali to su neke decije bolesti tako da je generalno avion jako dobar i u rangu je sa md82, samo je malo inertniji.


Cak naprotiv , meni je baza FMS-a extra , do sada sam leteo na vishe od 15 destinacija po zapanoj evropi i balkanu, ni u jednom slucaju nije zakazao FMS da je nesto zafalilo, SID , STAR , AIRWAY, sto je bio slucaj sa nekim drugim vazduhoplovima :). I kao sto Kovacevic rece koristi Cheyen AIRAC bazu :ok:

#73 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 22 May 2008 - 05:29 PM

Svaka cast Ivane :D

#74 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 22 May 2008 - 08:20 PM

Posted Image

Zashto se ovo pojavljuje...sve radim po checklistama i nemogu da iskljucim ovaj warn...u principu nishta on ne utice na let, sve je funkcionalno, ali me nervira i bode mi oci...

#75 sale

sale

    Captain

  • Members
  • 359 posts
  • Location:beograd, srbija
  • VATSIM ID:1002144

Posted 22 May 2008 - 09:31 PM

....ali baza podataka je siromasna tako da vapi za jednim updateom airac.Nema nekih elementarnih pointa...




Posto si leteo u Innsbruck, primer za Rattenburg (..berg) NDB stanicu - ako zelis to da ubacis u FMS, moras kucati RTTNB (XXX + NB) da bi FMS znao da je u pitanju NDB a ne VOR. Po tome se razlikuje od onoga sto smo do sada navikli. Vor stanice idu standardno VAL, TPL.....ali za NDB mora da se na kraju doda NDB, dakle MOJNB, NIKNB, VALNB i tako dalje. Verovatno ti se zato cinilo da je FMS baza podataka losa. A inace, koristi AIRAC bazu za Piper Cheyenne, tako da se moze nabaviti najnoviji.

hvala Ivane, korisna informacija, ne bi mi palo napamet :up:

#76 sale

sale

    Captain

  • Members
  • 359 posts
  • Location:beograd, srbija
  • VATSIM ID:1002144

Posted 22 May 2008 - 09:44 PM

jel niej frka da te zovemo i dahcemo ti u slusalicu :D :D :D

nego pomenuo neko smenu darkovu,ma nije to nego hocemo da mu izvuchemo malo para da ga uslovljavamo sad kad je postao baja iz Euro controla :D

Veljo budi dobar, :bash: inace cu da kazem Banjcu da te stavi na toranj u Vrscu, da odredjujes pravac vetra :suprise:

#77 Ivan Kovacevic

Ivan Kovacevic

    Technical Support

  • Administrators
  • 1,402 posts
  • VATSIM ID:920456

Posted 22 May 2008 - 10:20 PM

Zashto se ovo pojavljuje...sve radim po checklistama i nemogu da iskljucim ovaj warn...u principu nishta on ne utice na let, sve je funkcionalno, ali me nervira i bode mi oci...



Ugasi i ponovo upali (odnosno smanji i ponovo povecaj brightness) na ekranima. Vidi da li onda ode ta greska. Ako nastavi da se pojavljuje, stavi screenshot oba overhead-a ovde.

#78 Enzo83

Enzo83

    Second Officer

  • Members
  • 21 posts

Posted 23 May 2008 - 12:33 AM

Evo nakon imaginarne verzije Croatia Airlines...

http://img177.images...kkerctn1ee3.jpg
http://img373.images...kkerctn2ml3.jpg
http://img373.images...kkerctn3nr3.jpg
http://img529.images...kkerctn4fo5.jpg
http://img241.images...kkerctn5px2.jpg

Bacit cu se na izvedbu Montenegro Airlines... Bit cete na vrijeme obavjesteni o zavrsetku..

Puno pozdrava...

#79 Andrija

Andrija

    Captain

  • Members
  • 544 posts
  • Location:LYBE
  • VATSIM ID:852907

Posted 23 May 2008 - 12:57 AM

Ofarbao sam AOM i AOT za sad. LINK
AOM ide u Digital Aviation Fokker 100SD a AOT u Digital Aviation Fokker 100

Posted Image

#80 Bojan Radulovic

Bojan Radulovic

    Captain

  • Members
  • 1,199 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Basketball and Flying
  • VATSIM ID:967778

Posted 23 May 2008 - 12:59 AM

Evo ja sam probao i YU-AOT i 4O-AOM, rade odlicno :clap2:

Andrija sta reci.... fantasticno :clap: :bow: :D




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users