
Flight 1 ATR 72-500
#61
Posted 24 December 2006 - 01:26 AM
#62
Posted 24 December 2006 - 03:44 PM
Kod flight1 sam primetio krajnje cudno ponashanje...avion je poceo da se okrece kad sam skinuo parking bake iako je prop. brake bio ukljucen...posle ovog testa, avion je bio sasvim ispravan...
Edited by Nikola, 24 December 2006 - 03:46 PM.
#63
Posted 24 December 2006 - 05:57 PM
Shta bi u RL trebalo da se desi kad bi u Hotel Modu skinuo GUST LOCK i stavio full throttle i stavio fuel leveler(ili kako se vec zove) na 100% ovrd?
Verovatno bi dobio šut - kartu od svog šefa!
i zamolili bi te da "steep away from vehicle,sir!"

#64
Posted 12 January 2007 - 04:52 PM
#65
Posted 12 January 2007 - 05:06 PM
#66
Posted 12 January 2007 - 08:03 PM
Eeeeeee nemogu da verujem !!! Sve sam isprobao cak sam kliktao i na tockice ali nisam provalio da se okrecu i spoljni prstenovi... Bas sam ispao somOtvoris EFIS config panel,tako nesto,i imas dva tockica,e pa oba povecas,to je brightness!Nadam se da sam ti pomogao

Zahvaljujem kolega na poci. Sada svetli ko novogodisnja jelka.

#67
Posted 13 January 2007 - 09:12 PM
#68
Posted 15 February 2008 - 12:01 PM
#69
Posted 15 February 2008 - 04:18 PM
pozz
#70
Posted 15 February 2008 - 04:34 PM
pozdrav kolega...i da nadjes negde manual za ovaj avion sigurno bi ti zadavo mnogo problema jer je to avion koji ima jedan od najkomplikovanih sistema tj niej uopste prirode boinga i sl...cak sto vise nekoliko kolega koji su isli na ground school za taj avion su bili u fazonu uuuuh i zasita je tako..ali ti zelim sve najbolje pa da ga nadjes..ako ti treba SOP nase komapnije za njega javi se i posalcu ti to u pdf formatu
pozz
Pozdrav it tebi kolega...
Nego jel bi mogao da mi kazes sta je SOP?
#71
Posted 15 February 2008 - 05:09 PM
#72
Posted 15 February 2008 - 06:18 PM
#73
Posted 15 February 2008 - 06:22 PM
Hvala unaprijed!!

#74
Posted 17 October 2009 - 07:52 PM
Da li je moja greska ili je to nekakav bug? Ima li ko slicna iskustva?
Edited by Ivanz80, 17 October 2009 - 07:53 PM.
#75
Posted 17 October 2009 - 07:57 PM
#76
Posted 17 October 2009 - 09:11 PM

#77
Posted 15 July 2010 - 08:29 PM
Da li ima načina da postavim da NAV2 bude na HSI-u? Nešto sam se danas vrteo oko LYBE i hteo sam da imam BEO VOR dok okrećem školski krug (zbog DME-a), a kada dodjem na base leg ILS. Ubacio sam 109.9 u NAV1, i 112.3 u NAV2, ali sam kasno ukapirao da ne mogu da stavim NAV2 na HSI da mi ispisuje razdaljinu.
Problem sam rešio, stavio sam 112.3 kao active, a 109.9 kao standby u NAV1 i sve ok, ali me zanima ovo što pitah prvo. Ako ne može, čemu onda služi dugme za podešavanje kursa za NAV2?

Hvala unapred

Edited by Stefan Miladinovic, 15 July 2010 - 08:30 PM.
#78
Posted 15 July 2010 - 10:24 PM

#79
Posted 16 July 2010 - 08:28 AM

Hvala puno

#80
Posted 16 July 2010 - 11:22 AM
Na NAV1 stavi zeljeni VORDME (recimo 112.3), a onda mali knob ispod gde se pali ta radio stanica okreni na HOLD, mislim da je HLD skracenica da ne palim sad ATR-a ne znam tacno, videces.
Kada to uradis 112.3 ce ostati umemorisana u donjem redu i ispisace se sitnim slovima pored HLD, a tebi ce ostati slobodno da u gornjoj liniji namotas ILS freq.
Na taj nacin ces na kapetanskom EHSI imati aktivan ILS, a takodje u uglu i DME od BEO VORDME.
Pozdrav!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users