Jump to content


Photo

Flight 1 ATR 72-500


  • Please log in to reply
107 replies to this topic

#41 pedja

pedja

    Captain

  • Members
  • 116 posts
  • Location:Zemun
  • VATSIM ID:815102

Posted 29 April 2006 - 01:08 PM


Pozdrav!

Evo i mog repainta YU-ALO. Inace, uradjen je onako kako trenutno izgleda, sa svim mogucim dirty delovima na motorima i ostalim delovima trupa. Bice uploadovan na AVSIM, verovatno tokom sutrasnjeg dana.

Pozdrav!
Pedja


Ekstra! :wooow:

Primetio sam samo jednu sitnicu. Na motorima sa donje strane, oko "auspuha" bi trebalo takodje da bude ofarbano u crno. Vidi. Pedja, molim te, nemoj ovo da shvatis kao cepidlacenje i "trazenje dlake u jajetu", vec kao dobronamerno zapazanje. Svaka cast, jako lepo uradjeno! :sup:

Pozdrav,
Andrija


Taman posla! Svaka sugestija je i vise nego dobrodosla :mrgreen: Bice izmenjeno, u roku od - odmah :plane:

Pozdrav,
Pedja

#42 Aleksandar Jacimovic

Aleksandar Jacimovic

    Captain

  • Members
  • 1,175 posts
  • Location:LYBE
  • Interests:sve i svasta
  • VATSIM ID:890708

Posted 29 April 2006 - 11:40 PM

:) :sup: BRAVO Pedja!!!

#43 Andrija

Andrija

    Captain

  • Members
  • 544 posts
  • Location:LYBE
  • VATSIM ID:852907

Posted 08 May 2006 - 09:22 AM

Pedja, kada stize ATR?


Pozdrav,
Andrija

#44 Velibor469

Velibor469

    Pilot Training Instructor

  • VIP Members
  • 1,454 posts
  • Location:Beograd

Posted 25 May 2006 - 02:24 AM

pre neki dan me jeneko pitao sta je GUST LoCK i IDLE GATE na ATR-u... pa reko da kolege iz tog dela i zvanicno okace post sa odgovorom na ovo pitanje...

pozdrav

Velibor

Flight ops. JAT AIRWAYS VA

#45 Andrija

Andrija

    Captain

  • Members
  • 544 posts
  • Location:LYBE
  • VATSIM ID:852907

Posted 25 May 2006 - 09:18 AM

pre neki dan me jeneko pitao sta je GUST LoCK i IDLE GATE na ATR-u... pa reko da kolege iz tog dela i zvanicno okace post sa odgovorom na ovo pitanje...

pozdrav

Velibor

Flight ops. JAT AIRWAYS VA


Gust lock
To je rucica koja se nalazi izmedju L i R throttle lever-a i predstavlja zastitu od preteranog "dodavanja gasa" prilikom koriscenja desnog motora u hotel modu, takodje, se koristi i prilikom taksiranja, a pred poletanje se otkljucava i time se omogucava pomeranje rucica sve do pozicije za poletanje.
Gust lock ima jos jednu funkciju - zakljucava elerone i elevator dok je avion na zemlji.

Idle gate
Na ATR-u postoji
1) Ground idle (koristi se na zemlji) i
2) Flight idle (koristi se u vazduhu)
Idle gate onemogucava da se u letu rucice gasa spuste ispod flight idle-a. Idle gate se otkljucava odmah posle sletanja tako da moze da se selektuje GI.

Pozdrav,
Andrija

#46 Velibor469

Velibor469

    Pilot Training Instructor

  • VIP Members
  • 1,454 posts
  • Location:Beograd

Posted 25 May 2006 - 09:23 AM

SVAKA CAST ANDRIJA NISAM NI SUMNJAO DA CES TO FINO OBJASNITI.. :specool: CISTO NEKA STOJI NA FORUMU KAO OBJASNJENJE ALI MOJ PRDLOG JE RECIMO DA NAPRAVITE TOPIC KAO OPERATION MANUAL ZA ATR-A PA DA SVA PITANJA I ODGOVORE ZA NJEGAA TAMO PRESELIMO,KAO ZA 737 RECIMO :sup:

POZDRAV

VELIBOR JOVANOVIC

FLIGHT OPS. JAT AIRWAYS VA

#47 pedja

pedja

    Captain

  • Members
  • 116 posts
  • Location:Zemun
  • VATSIM ID:815102

Posted 26 May 2006 - 06:31 PM

Pedja, kada stize ATR?


Pozdrav,
Andrija


Hej!

Nadam se mozda cak i sutra :mrgreen: Radim dosta, a kasnije spremam ispite tako da sam u malo vecoj guzvi :innocent:

Bice, obecavam :hypocrite:

Pedja

#48 Cattle_Pilot

Cattle_Pilot

    First Officer

  • Members
  • 45 posts

Posted 30 May 2006 - 07:06 PM

Gust lock
To je rucica koja se nalazi izmedju L i R throttle lever-a i predstavlja zastitu od preteranog "dodavanja gasa" prilikom koriscenja desnog motora u hotel modu, takodje, se koristi i prilikom taksiranja, a pred poletanje se otkljucava i time se omogucava pomeranje rucica sve do pozicije za poletanje.
Gust lock ima jos jednu funkciju - zakljucava elerone i elevator dok je avion na zemlji.

Idle gate
Na ATR-u postoji
1) Ground idle (koristi se na zemlji) i
2) Flight idle (koristi se u vazduhu)
Idle gate onemogucava da se u letu rucice gasa spuste ispod flight idle-a. Idle gate se otkljucava odmah posle sletanja tako da moze da se selektuje GI.

Pozdrav,
Andrija


Nadam se da mogu da dodam malo informacija.

Pri aktivnom gust lock roll i pitch ose su mehanicki zakljucane, dok power levers se mogu pomeriti najvise do nesto ispod Flight Idle (FI).

Gust Lock sluzi znaci da zastiti pitch i roll ose na zemlji kao i da onemoguci, kao sto je Andrija naveo, preterano davanje "gasa". Takodje je korisno pri Hotel modu da neko ne bi presvirao motor.

#49 Aleksandar Jacimovic

Aleksandar Jacimovic

    Captain

  • Members
  • 1,175 posts
  • Location:LYBE
  • Interests:sve i svasta
  • VATSIM ID:890708

Posted 04 June 2006 - 10:38 PM

:) Bravo kolege!

#50 Aleksandar Jacimovic

Aleksandar Jacimovic

    Captain

  • Members
  • 1,175 posts
  • Location:LYBE
  • Interests:sve i svasta
  • VATSIM ID:890708

Posted 05 June 2006 - 12:39 AM

:) Pitanjce za moje drage ATR kolege:koliko 'tajmujemo' eng.start u hotel modu i koji od eng.instrumenata nam je,da tako kazem,najvazniji? :)
p.s. nije nikakva proverka :)

#51 Andrija

Andrija

    Captain

  • Members
  • 544 posts
  • Location:LYBE
  • VATSIM ID:852907

Posted 05 June 2006 - 11:05 AM

:) Pitanjce za moje drage ATR kolege:koliko 'tajmujemo' eng.start u hotel modu i koji od eng.instrumenata nam je,da tako kazem,najvazniji? :)
p.s. nije nikakva proverka :)

Meri se 20 sekundi i posmatra se ITT, ako je temperatura previsoka, obustavlja se startovanje. Naravno, treba gledati i pritisak ulja...

Pozdrav,
Andrija

#52 Aleksandar Jacimovic

Aleksandar Jacimovic

    Captain

  • Members
  • 1,175 posts
  • Location:LYBE
  • Interests:sve i svasta
  • VATSIM ID:890708

Posted 05 June 2006 - 07:32 PM

Nadam se da mogu da dodam malo informacija.

Pri aktivnom gust lock roll i pitch ose su mehanicki zakljucane, dok power levers se mogu pomeriti najvise do nesto ispod Flight Idle (FI).

Gust Lock sluzi znaci da zastiti pitch i roll ose na zemlji kao i da onemoguci, kao sto je Andrija naveo, preterano davanje "gasa". Takodje je korisno pri Hotel modu da neko ne bi presvirao motor.

:) :sup: Bravo! A condition levers na koliko?

#53 Aleksandar Jacimovic

Aleksandar Jacimovic

    Captain

  • Members
  • 1,175 posts
  • Location:LYBE
  • Interests:sve i svasta
  • VATSIM ID:890708

Posted 11 June 2006 - 08:27 PM

:) Izvin'te,uvazene kolege,pitanjce je za 200-ku posto 72-500 ima neki,ajd da ga tako nazovemo,'auto-trotl'...
(power management 'odradjuje'taj deo posla :) )

#54 Aleksandar Jacimovic

Aleksandar Jacimovic

    Captain

  • Members
  • 1,175 posts
  • Location:LYBE
  • Interests:sve i svasta
  • VATSIM ID:890708

Posted 22 July 2006 - 10:27 AM

:) Veliki pozdrav svim uvazenim kolegama! U poslednje vreme(par meseci,recimo) mi se dogadja, pri setovanju FMC-a,nema pravila u kom segmentu,kod 'potvrdjivanja'(exec) se restartuje PC.To mi se desilo i poslednji put kada sam bio on-line u finalu za 12 LYBE a leteo sam na ruke,da tako kazem(ovo konkretno nema veze sa FMC).Napominjem da imam software koji sam kupio u Tuluzu u fabrici i da sam skinuo poslednji service pack za isti.Jel ima neko ideju o cem' se zapravo radi?Unapred hvala i mirno nebo vam zelim :)
p.s.Takodje se ovim putem SVIMA zahvaljujem na rodjendanskim cestitkama

#55 Aleksandar Jacimovic

Aleksandar Jacimovic

    Captain

  • Members
  • 1,175 posts
  • Location:LYBE
  • Interests:sve i svasta
  • VATSIM ID:890708

Posted 13 October 2006 - 05:07 PM

:) Pozdrav svim ljubiteljima ATR-a a i onima koji su iz JET sektora, da se tako izrazim.Interesuje me koliko cesto letite ovaj avioncic i kakva su Vam iskustva sa njim? Hvala i mirno nebo :)

#56 JoeKuboj

JoeKuboj

    Captain

  • VIP Members
  • 351 posts
  • Location:Beograd
  • Interests:php
  • VATSIM ID:894566

Posted 13 October 2006 - 05:34 PM

Kakva su vasa iskustva sa ovim softverom?

Interesuje me koliko cesto letite ovaj avioncic i kakva su Vam iskustva sa njim?

:blink:
Valjda je dosta ~50 odgovora koje ste već dobili na identično pitanje sa samog početka ovog topica :unsure:

#57 Aleksandar Stojanovic

Aleksandar Stojanovic

    Captain

  • Members
  • 321 posts
  • Location:Belgrade
  • VATSIM ID:852435

Posted 16 November 2006 - 01:02 PM

Imam jedno pitanje posto vidim da ima kolega koji su veoma dobro podkovani vezano za ovaj avion. Ja sam proveo dasta vremena poslednje dve nedelje savladavajuci ovaj odlicno uradjen avion. Doduse vise citajuci nego bilo sta drugo ali se na kraju isplati. Inace koristim PMDG 737 i to je koristilo bar kod savladavanja FMC-a.
U principu osnove su savladane. Interesuje me dali postoji mogucnost unosenja fix bering/distance tacaka u kompjuter kao npr.u PMDG 737 ili ne. Npr. let za Nis. Potrebno je uneti BLC001/20 gde se ide u levi zaokret prema Nisu. Ja nisam uspeo da provalim kako se to radi.
Unapred zahvalan.

#58 Andrija

Andrija

    Captain

  • Members
  • 544 posts
  • Location:LYBE
  • VATSIM ID:852907

Posted 16 November 2006 - 03:55 PM

Nazalost, u ovoj verziji FMC-a za ATR nije omoguceno pravljenje PlaceBearing/Distance fixova. U FMC-u na strani DATA postoji opcija USER WPTS ali nije aktivna. Nadajmo se da ce u nekom narednom update-u proraditi.

Pozdrav,
Andrija

Edited by Andrija, 16 November 2006 - 03:56 PM.


#59 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 24 December 2006 - 12:26 AM

Pozdrav, jedan problem...

Kursor mi se izbaguje posle nekog vremena i ne mogu lepo da zadajem komande(svaka komanda kasni par sekundi), a kursor prilikom prilaza nekom dugmetu pocne da trepce iz strelice u hand.... :dntknw:

Edited by Nikola, 24 December 2006 - 12:29 AM.


#60 Ivan Kovacevic

Ivan Kovacevic

    Technical Support

  • Administrators
  • 1,402 posts
  • VATSIM ID:920456

Posted 24 December 2006 - 01:00 AM

SHIFT + 9 pritisni. Onda prestane.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users