Jump to content


Photo

Wilco Airbus Series Vol.1 i Vol.2


  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#41 Nikolovski Stevan

Nikolovski Stevan

    Captain

  • Members
  • 1,282 posts
  • Location:LYBE, D1.5 JA, HDG 070...
  • VATSIM ID:910243

Posted 25 January 2010 - 12:58 AM

Bice ovih dana...malo strpljenja. Kad bi ja samo o tome mislio....de bi mi bio kraj. Mihajlo je ko stenica i ne da mi mira. Izmedju vozenja autica, igranja loptom i ostalih obaveza moram da stignem i photoshop da upalim..malo teze jbg. Ali bice, sam strpljenja.

P.S. I sad sam jedva seo za kompjuter, eno ga gleda crtace...konacno. Inace me vuce za ruku i vice "tata ajde da vozimo autice", a ako necu uzbuna pa ti vidi.

Edited by Nikolovski Stevan, 25 January 2010 - 01:01 AM.


#42 Kristian

Kristian

    Captain

  • Members
  • 509 posts
  • Gender:Male
  • Location:Frankfurt am Main
  • VATSIM ID:1118235

Posted 25 January 2010 - 01:41 PM

Pređite na avione :D Kaži mu ,sine,avioni su veliki i lepi,i tata će da te nauči da letiš,i onda ti sedneš da radiš repaint i pokazuješ mu detaljno kako izgleda avion xD hahaha šalim se,samo ti radi svoj posao,imamo mi vremena kolko hoćeš! :)

#43 Nikolovski Stevan

Nikolovski Stevan

    Captain

  • Members
  • 1,282 posts
  • Location:LYBE, D1.5 JA, HDG 070...
  • VATSIM ID:910243

Posted 25 January 2010 - 02:31 PM

Ma zna on sta su avioni, ali ga sad mozda malo vise zanimaju autici :P sto ne znaci da kad bude zreliji nece da predje na avione kao zanimaciju kad shvati lepotu i zanimljivost avijacije.

#44 Nikolovski Stevan

Nikolovski Stevan

    Captain

  • Members
  • 1,282 posts
  • Location:LYBE, D1.5 JA, HDG 070...
  • VATSIM ID:910243

Posted 25 January 2010 - 04:59 PM

A330-200

Feelthere Airbus A330 GE JAT Airways YU-AHD

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Edited by Nikolovski Stevan, 25 January 2010 - 04:59 PM.


#45 marko mitic

marko mitic

    Captain

  • Members
  • 439 posts

Posted 25 January 2010 - 05:53 PM

jel ce ovaj a330 da vozi reprezentaciju na svetsko prvenstvo :D :lol:

#46 Kristian

Kristian

    Captain

  • Members
  • 509 posts
  • Gender:Male
  • Location:Frankfurt am Main
  • VATSIM ID:1118235

Posted 25 January 2010 - 05:54 PM

Lepo Stevane,lepo,radi mi super :sup: :specool:

#47 Nikolovski Stevan

Nikolovski Stevan

    Captain

  • Members
  • 1,282 posts
  • Location:LYBE, D1.5 JA, HDG 070...
  • VATSIM ID:910243

Posted 26 January 2010 - 02:08 AM

jel ce ovaj a330 da vozi reprezentaciju na svetsko prvenstvo :D :lol:

E hvala ti na ideji za neku varijantu repainta na tu temu :) nije mi palo na pamet.

#48 Kristian

Kristian

    Captain

  • Members
  • 509 posts
  • Gender:Male
  • Location:Frankfurt am Main
  • VATSIM ID:1118235

Posted 28 January 2010 - 07:22 PM

Da ne otvaram novu temu,napisaću ovde pošto je vezano za wilco A321 i A320.Na svakom letu,ma gde bio i ma koliko trajao,kada krenem u descend i dođem do nekih 6000ft ili 4000ft airspeed indicator odjednom prestaje sa radom i pokazuje 0 :bash: ,naravno,automatska snaga odmah daje pun gas i to traje par sekundi i vrati se airspeed indicator ali obavezno ode u overspeed!I tako stalno.Ja mu isključim automatsku snagu i smanjim mu gas skoro pa u ler ali naravno onda gubi uzgon.Jer je to neki od bagova ili je problem u mom airbusu ili ga ne šoferiram kako treba.Ajte kolege recite da se spasim muke. :D :plane:

#49 Ivanz80

Ivanz80

    Captain

  • Members
  • 440 posts
  • Gender:Male
  • Location:Smederevo
  • Interests:Civil aviation
  • VATSIM ID:1004136

Posted 28 January 2010 - 07:41 PM

Icing mozda.

#50 Kristian

Kristian

    Captain

  • Members
  • 509 posts
  • Gender:Male
  • Location:Frankfurt am Main
  • VATSIM ID:1118235

Posted 28 January 2010 - 08:12 PM

Nije matori probao sam ,a i airbus nema pito statički sistem,tako da nema šta da se ledi i zapušava!Stvarno nemam predstavu o čemu se radi :bash:

#51 Ivan Kovacevic

Ivan Kovacevic

    Technical Support

  • Administrators
  • 1,402 posts
  • VATSIM ID:920456

Posted 28 January 2010 - 08:20 PM

Kako to mislis nema 'pitot static' sistem? :eek:

#52 kosta93

kosta93

    Captain

  • Members
  • 820 posts
  • Gender:Male
  • Location:novi sad,srbija
  • Interests:Avijacija, biciklizam, fotografija i tenis
  • VATSIM ID:1058828

Posted 28 January 2010 - 08:27 PM

pa sta onda nije radilo na onim a330 kad nema pito :D

#53 Kristian

Kristian

    Captain

  • Members
  • 509 posts
  • Gender:Male
  • Location:Frankfurt am Main
  • VATSIM ID:1118235

Posted 28 January 2010 - 09:16 PM

To recite Damiru Kusiću da vam objasni.On i ja smo se jednom prilikom raspravljali.Pošto je on njegov otac pilot vozi 744 tvrdi da airbus nema pitostatički sistem.Nje ni meni jasnokako ali me je nabedio

#54 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 28 January 2010 - 09:32 PM

A ti slusash svakoga :D To je 100% Icing

#55 Ivan Kovacevic

Ivan Kovacevic

    Technical Support

  • Administrators
  • 1,402 posts
  • VATSIM ID:920456

Posted 28 January 2010 - 09:50 PM

To recite Damiru Kusiću da vam objasni.On i ja smo se jednom prilikom raspravljali.Pošto je on njegov otac pilot vozi 744 tvrdi da airbus nema pitostatički sistem.Nje ni meni jasnokako ali me je nabedio



Pa nego kako mislis da meri brzinu? Pomocu vetrenjace? :bash: Naravno da ima pitot static sistem. Pitot cevi na nosu, staticke portove sa strane i ARIDS koji meri odgovarajuce vrednosti i prikazuje ih na ekranu.

Izgleda da je kljucna rec: "vozi 744 a tvrdi nesto za airbus".

Edited by Ivan Kovacevic, 28 January 2010 - 09:51 PM.


#56 Kristian

Kristian

    Captain

  • Members
  • 509 posts
  • Gender:Male
  • Location:Frankfurt am Main
  • VATSIM ID:1118235

Posted 28 January 2010 - 10:32 PM

Naravno slažem se sa time,ipak je on obučen za 744 ali ipak baš da iznese takvu tvrdnju,baš mi je bilo neverovatno.A što je najgore poverovao sam mu :bang: :angry: .Ali nema veze.Jest da je temperaturu u kruzu bila -60 stepeni moguće da je to.Ajd proveriću sutra pa ću vam reći.

#57 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 28 January 2010 - 10:41 PM

pa ne moze icing da se stvori na -60, ponoo pricash glu... ovaj bezveze stvari a isto tako tesko da moze u kruzu (sad je ovo relativno, posto cruise moze biti na svakoj visini, ali budimo realni, u pitanju je A330 :) )

Edited by Nikola, 28 January 2010 - 10:45 PM.


#58 Kristian

Kristian

    Captain

  • Members
  • 509 posts
  • Gender:Male
  • Location:Frankfurt am Main
  • VATSIM ID:1118235

Posted 28 January 2010 - 10:48 PM

ne nego A321 na FL380.Ali radi sve lepo do nekih 6000ft .Tad zabaguej na kratko,na par sekundi pa se vrati u normalu.

#59 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 28 January 2010 - 10:48 PM

Ako imash nedoumice oko icinga, evo ti u pdfu knjiga o tome pa se lepo posavetuj sa njom shta moze a shta ne :)

www.caa.govt.nz/safety_info/GAPs/Aircraft_Icing_Handbook.pdf

#60 Tosa

Tosa

    Captain

  • Members
  • 1,091 posts
  • Location:Valjevo
  • VATSIM ID:966410

Posted 28 January 2010 - 11:43 PM

To nije do aviona, i meni se u par zadnjih letova desava da u penjanju i snizavanju i to upravo gore navedenih visina zamrzne visinomer i ode na 0. Leteo sam CLS DC-10, B-707 i B727 i na svim avionima isto. Znaci baguje FS samo je pitanje kako to otkloniti?????




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users