

Real Environment Extreme za FS2004
#41
Posted 07 December 2009 - 10:28 AM

#42
Posted 07 December 2009 - 10:44 AM
Jbg, nece edit..
Evo AS sad radi ok, znaci sigurno je bilo do servera.
#43
Posted 07 December 2009 - 10:47 AM

Prvo, treba se podsetiti kako FS uopste radi (sto se tekstura tice) i kako REX, FE, GEP...rade sa FS-om. U FS9 folderu se nalaze teksture, koje isti ucitava kada se startuje. To su teksture oblaka, rulnica, specijalne teksture koje se koriste za svetla (halo.bmp) i slicno. E, sad - REX moze da, na osnovu svojih podesavanja (izabranih tekstura kroz user interface), pregazi prethodne teksture (oblaka, rulnica ... itd) svojim - lepsim. Onog momenta kada su te teksture prekopirane u FS9 folder, bez obzira da li se startuje REX Weather Engine, ActiveSky ili SquawkBox Weather, te teksture, ali samo teksture, ce biti ono sto ce se videti u FS-u.
Drugo, treba se malo podsetiti kako ActiveSky, i ostali WX programi rade. Oni nemaju nikakve direktne veze sa teksturama ili slicnim resursima u FS-u. Oni samo dekoduju metar, vide recimo LYBE 070500Z...SCT030... i kazu FS-u da u okolini Beograda nalepi oblake tipa scattered, na 3000ft. I to je sve. ActiveSky, niti zna, niti mora da zna sta ce FS uraditi sa tom informacijom.
Zasto sam ovo napisao? Korisno je znati, posebno u FS-u, sta kako radi i gde se sta nalazi, jer kao sto se moze iz FS9Problemi teme videti, redovno se nesto desi, i malo znanje o tome kako to sve radi, moze dosta pomoci u resavanju problema.
I na kraju, moram priznati da sam malo razocaran REX-om u FS2004. Slazem se da su teksture lepe za oko, i da svakako poboljsava izgled FS-a bez prevelike muke, medjutim sam program za odabir tema i podesavanja je (makar meni) dosta los, odnosno dosta lose programerski uradjen. Ne vidim zasto je potrebno recimo 5-6 sekundi da "odreaguje" na svaki klik misa, da se svako dugme pritisne pa ceka 5 sekundi (radi poredjenja: treba mu 60 sek da se W7 potpuno startuje od nule do MSN-a). Nedavno sam pravio mali flight planner za FS koji je ucitavao svih onih 190.000 waypoint-a (i aerodroma, VORova...) iz Navigraph AIRAC-a, i sortirao ih, preracunavao koordinate i to sve radio za manje od 3 sekunde - tako da mi uopste nije jasno kako moze snimanje podesavanja (svega oko 20-tak stavki) da traje 3x duze u REX-u. Generalno, ceo taj program se vuce kao da je AutoCad ili Adobe AfterEffects, a ne neki mali programcic od par kilobajta koji samo treba da radi sa 3 txt fajla i da kopira bitmape...
Takodje sam se nadao da ce taj WX Engine raditi bolje od AS-a, sto nazalost uopste nije bio slucaj. Kada ga startujes, nemas nikakvu informaciju koji je WX skinuo, da li je trenutni ili od pre nedelju dana. Takodje, nema uopste opcije da se pogleda METAR za neki aerodrom, niti on ispisuje na ekranu sta je ucitao (kao sto je AS radio). Jedina opcija je da onaj 'veliki' konfigurator bude takodje otvoren, a on "jede" oko 300MB memorije, ako da bas i nije najelegantnije resenje. Takodje, mislim da ima par gresaka u programu, s' obzirom da, kao sto sam vec napomenuo, visibility se cudno ponasao. Metar kaze 4000m, u FS-u vidim 1.2km (1.2km = 4000ft

#44
Posted 07 December 2009 - 11:21 AM
#45
Posted 07 December 2009 - 11:28 AM
Istina, kada sam stavio one 1024x1024 oblake, seo u Cheyenne VC i sa max AA/AF poleteo, imao sam 5FPS medju oblacima, al' zato sa onim manjim oblacima, u PMDG MD-11 VC-u bez problema 30+FPS na onoj jucerasnjoj kisi, i to online. Mada svakako, ovo mogu pripisati relativno slaboj ATi 4670 grafickoj...
Meni je bitnije da FS radi glatko odnosno da ne gledam "slajd shou" kada slecem u Frankfurt, a vizuelni aspekt je uvek na drugom mestu.
#46
Posted 07 December 2009 - 11:58 AM

#47
Posted 07 December 2009 - 12:32 PM
Evo ja sam sad probao i izlazi mi poruka "Download field or canceled.Will retry at next update interval"E meni ni to nije hteo kad stikliram, mozda im je bio prsao server...
Jbg, nece edit..
Evo AS sad radi ok, znaci sigurno je bilo do servera.
To mi je inace izlazilo od kako sam skinuo REX
#48
Posted 07 December 2009 - 12:44 PM
pa upravo to, ja imam core2 2,6ghz, geforce 8600gt 256mbddr3 i 2,5giga ram mem i skroz sam zadovoljan kako ide ali nesto sam sumnjicav dal ce da potera REX bez seckanja majku mu?
2.5GB?

#49
Posted 07 December 2009 - 01:46 PM
#50
Posted 07 December 2009 - 02:22 PM
Upravo je low FPS zato sto stavljati 16X na 4 Layera oblaka nije mala stvar.
Misli da bi cak i 2X AA, 4X bilo sasvim zadovoljavajuce a preformance ce biti mnogo bolje.
#51
Posted 07 December 2009 - 02:40 PM
2.5GB?
pa jedan modul od 2giga i jedan od 512mb

#52
Posted 07 December 2009 - 03:03 PM
#53
Posted 07 December 2009 - 05:39 PM
Bolje performanse bi imao ako bi izvadio taj modul od 512

#54
Posted 07 December 2009 - 06:16 PM
#55
Posted 07 December 2009 - 06:47 PM
Nego ajde jos uvek cackam REX, pa cemo videti.
#56
Posted 07 December 2009 - 07:32 PM






prosto on daje texture AS skida vreme i vrhunski, FS je sada strava...samo da nadjemo nesto slichno i za ground,meni se lichno GE ne svidja, howard mix je super vrh ali chini mi se da malo vise kolje nego sto treba ali je vizuelno bolesno

#58
Posted 07 December 2009 - 09:32 PM
#59
Posted 07 December 2009 - 10:13 PM
Recimo kod mene je Sight na 60milja 96Km, Cloud Draw na 48km, a AS vidljivost limitirana na 30milja. Jer ako su ti oblaci recimo namesteni na vecu vidljivost nego sto je "Sight" onda se desava to sto se tebi desava.
#60
Posted 07 December 2009 - 11:45 PM
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users