

HRAM - 3D modeliranje za FS
#421
Posted 19 May 2012 - 01:53 AM

#422
Posted 19 May 2012 - 09:19 AM

Mada me vise od izgleda iznenadila preciznost u FSX-u u odnosu na Fs9.
Surcinska ulica se uklapa maltene 100%.
Edited by Cane, 19 May 2012 - 09:19 AM.
#423
Posted 29 May 2012 - 11:52 AM
http://www.fsdevelop...olumetric Grass
#424
Posted 30 May 2012 - 10:26 AM
Znaci da poligon bude ispod.
Poligon je poseban .bgl.
Ovako kako je,piste i stajanke nema.Objekti se vide normalno.Table i putokazi su takodje tu.
Promena visine ne pomaze,kao ni spustanje poligona u Gmaxu po Z osi.
#425
Posted 30 May 2012 - 11:48 AM
E sad, jbg, ako je poseban .bgl, verovatno moras one prethodne prvo da podignes za jedan sloj gore.
Edited by Nikola, 30 May 2012 - 11:48 AM.
#426
Posted 30 May 2012 - 06:22 PM

Pozz
#427
Posted 31 May 2012 - 10:09 AM
Jasno mi je tvikovanje za lejere u ASM.Jeste malo dosadno kad je vise lejera potrebno,ali......
Ovo se odnosi na Fs9,inace.
Moja greska je sto nisam jasno napisao da ne vidim AFCAD kad ubacim poligon sa travom.

Ni original ni onaj koji sam ja doradjivao.
Nisam radio teksture i bilo sta sa pistom,rulnicama i stajankama.Da jesam,tada bi ovo sto ste napisali resilo problem.Mozda bi i trebalo da uradim teksture za ovo,ali se bojim da cu se u tome pogubiti nacisto

Dakle,pravo pitanje: Da li moze da se uradi nesto da AFCAD ostane vidljiv i kad ceo aerodrom pokrijem travom?
#428
Posted 31 May 2012 - 11:02 AM
Ali opet...sta ga znam...oni nisu sa Balkana i nemaju maste koliko mi

Nije mi problem da uradim sve te teksture,pa cak i da ih uklopim gde treba.Ma koliko vremena trebalo za to.
Problem je posle koliko ce vizualno biti prihvatljivo.Mnogi znaju kako pista izgleda,pa ce ono kako je ja
zamisljam sigurno da bude drugacije.Mislim...ja ne znam ni koje je boje pista,koliko su siroke ni kakve su boje linije,slova i brojevi na samoj pisti,a jos manje kako su postavljene u RL.
#429
Posted 31 May 2012 - 11:40 AM

#430
Posted 31 May 2012 - 11:47 AM
Pomerio sam ga na pravu poziciju,pa sad sljasti ispod aerodroma nocu,a preko dana je previse sareno.
Nema trave kao kad je na defolt poziciji.
Poligon sa travom je lako odraditi,ali tad nema AFCAD-a.
Videcu da odradim nekoliko poligona i da ih uklapam uz ivice piste i stajanke.
Ne vidim drugo resenje.
Valjda si video ovaj post.Imas link na njemu za Vrsac.
http://www.scgvacc.n...amp;#entry48492
Edited by Cane, 31 May 2012 - 11:51 AM.
#431
Posted 31 May 2012 - 02:28 PM
#432
Posted 31 May 2012 - 09:12 PM
Ako bih stavljao fotograund,onda je relativno lako postaviti i texture piste i ostalog.
Zapravo sam hteo da ostane defolt pista i beton,a okolinu da pokrijem travom.
Al sad sta je tu je.Texture za objekte radim odmah dnevne i nocne...tada....za Vrsac sam radio posebno za svaki objekat.Placeholder je valjda template,jel?
Sminku i radim na kraju.
A fotograund,ali dobar,verovatno cu moci da nadjem u NASi ili u FBI,jer je ovaj nas geosrbija sajt crko napokon od sramote koliko je bio spor.Bolje i sti je crko...ono je sramota koliko je spor....bio.googleearth moze da posluzi,ali mi nije nesto.
Videcemo.
#433
Posted 01 June 2012 - 02:47 AM

Da, placeholder textura je privremena tekstura koja ce kasnije u toku izrade biti zamenjena, a sluzi izmedju ostalog da se proveri da li je sve mapirano kako treba, i kao paintkit.
#434
Posted 06 November 2012 - 12:04 AM
#435
Posted 06 November 2012 - 02:41 AM
#436
Posted 06 November 2012 - 10:50 PM
Kad bi hteo neko da radi mozda bi se i uradilo.
samo toliko malo je potrebno




naravno da treba uraditi jos i za DCS World pored ovih za FSX, P3D i FS 2004

#437
Posted 08 November 2013 - 12:13 AM
Pozdrav svim FS manijacima, od istog takvog manijaka.
Listam celu temu i gledam sta ste radili u prethodne 2-3 godine. Svaka cast! Samo steta sto je Beograd VFR na stand-by-u koliko vidim. Ne videh isto nigde avalski toranj?
#438
Posted 09 November 2013 - 03:10 PM
edit:
nasao toranj, i instalirao beograd_vfr. Sve izgleda odlicno! JEdini problem je sto uz SceneryTech landclass ne poklapa se pozicija objekata i ulica (autoput narocito). Uz Srbija VFR landclass je sve kako treba, ali onda Avala izgleda lose, mesh nije dobar. FSGenesis mesh je mnogo bolji. Ali dobro, ne moze se trenutno imati sve.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users