Moras malo da preciziras jer ovako kako opisujes deluje mi problem smemorijom. Kolika ti je RAM?Imam sledeci problem, kada taxiram, ili u poletanju ili snizavanju ceo FS se zamrzne i jedino pomaze restart. Ima li neko ideju kako da resim problem?

FS9 problemi
#41
Posted 05 June 2007 - 07:12 PM
#42
Posted 05 June 2007 - 07:48 PM

#43
Posted 25 June 2007 - 05:50 PM


Sta se dogadja, sve radi sasvim normalno ama bas sve, dok nisam otvorio radio panel da promenim freq, hmm imao sam sta i da vidim

Na displejima nista, a svi sistemi su on line, uninstalirao sam ceo FS9 sa svim addonovima, i problem je i dalje tu . Nista nisam uradio deinstalacijom, zato ako neko moze da pomogne molim vas sto pre jer mi nema letenja dok ovo ne sredim

Nema mi letenja[b]

P.S. Josh jednu stvar sam primetio na 737 PIC da fuel indikatori obicno imaju graficki prikaz nivoa u sva 3 rezervoara i numericki prikaz u sredini, e ja nemam cifre a trebalo bi da su tu , inace sve ostalo sasvim normalno CDU... ama bas sve
#44
Posted 25 June 2007 - 05:56 PM
#45
Posted 25 June 2007 - 06:07 PM

P.s. palim samo u slucaju da ne sredim do sutra

#46
Posted 25 June 2007 - 06:18 PM

#47
Posted 25 June 2007 - 06:34 PM

Recimo na cessni 172 SHIFT+2 i nista sve je bez fontova(displeji mrtvi) ali struje ima

#48
Posted 25 June 2007 - 07:42 PM

#49
Posted 25 June 2007 - 07:48 PM

Jeste da ima da se radi ali trenutno cu tako najbrze sesti u 737

FORMAT C:

E pa hvala svima na pomoci


#50
Posted 03 July 2007 - 12:23 AM
#51
Posted 31 October 2007 - 11:56 PM
2. kad završim sa rte stranicom i svim ostalim, on sam izbaci legs brzine i visine. da li da menjam to? dešava mi se da kad ne menjam, da se u nekom trenutku descent-a vnav isključi zbog prevelike brzine, pa palim kočnice, pa o5 uključim vnav; a kad promenim legs, npr. uglavnom stavljam za boggy visinu 3000 i brzinu najčešće 180, ne dešava se to.
3. fmc izbaci da ap ne mož da se dostigne tu i tu visinu na toj i toj tački. npr. od lirf-a, do tačke aneda, gde je bilo zadato 35ooo ft kao visina kursa. to mi se prvi put juče desilo.
(pmdg b736)
#52
Posted 01 November 2007 - 12:14 AM
Al, ajmo jos jednom:
1) Kaze Drag Required, a? Ajde prvo da analiziramo to uz bukvalni prevod na srpski: drag = otpor vazduha, required = potreban. Dobija se "potreban otpor vazduha". Interesantno, uz to takodje primetimo da je brzina iznad one koju zelimo da imamo. Sta uciniti? Pa lepo ti kaze - povecaj otpor. Kako to mozes da uradis? Izvuces tockove (besmisleno na FL130, recimo), spustis FLAPS-ove (opasno po integritet aviona na brzinama iznad 250kts) i naravno ostaje jedino da izvuces spoilere. Pa to onda i ucini!
2) Kada pripremas let, stavi u "Cruise Level" (na INIT stranici) neku logicnu visinu. Sta je to logicna visina? Pa recimo, za let od Beograda do Tivta (~180nm) neces staviti FL350, jer ces onda cim se popnes na FL350, vec morati da krenes ponovo dole. Mnogo je logicnije staviti recimo FL230. Isto tako, ako ides iz Rima (~450nm) mozes staviti i vecu visinu kao "Cruise Level". Ako ti se VNAV gasi, procitaj ponovo tacku 1.
3) Gde si nasao termin "Visina Kursa". Visina je udaljenost aviona od zemlje, kurs je ugao horizontalne putanje aviona u odnosu na Sever. Drugo, ako nista ne cackas oko tih visina u LEGS, najverovatnije je da ce sve da radi ispravno. FMS sam po sebi racuna visine, zavisno od performansi aviona. Ako nesto pogresno uneses (kao recimo ZFW = Zero Fuel Weight) onda ce avion pogresno prognozirati kada da se spusta. I najvaznije pravilo kod FMC-a, ako nesto ne znas cemu sluzi, ne cackaj ga. Ako cackas i sje*es nesto, predji na osnovni metod navigacije, a to je "Heading Track" i "Vertical Speed". Ako ne znas kako time da se sluzis, obrati paznju na Training Department.
I za promenu, detaljno procitaj sta ti se napise, da ne bi ponovo kroz 3 dana pitao isto pitanje na drugaciji nacin.
#53
Posted 17 November 2007 - 09:05 AM
Kad ga pokrenem prijavi mi da main.dll pravi gresku pri pokretanju i samo pukne FS.
Jedino sto pomaze je da reinstaliram FS ali s obzirom da je to dug proces+addonovi+avioni+scenery pa ako ima neko drugo resenje voleo bih da znam.
Jedino sta mi pada na pamet a sto bi resilo problem je da nadjem taj doticni dll kod nekog i da ga ubacim umesto ovog i da vidim da li ce da radi.
#54
Posted 17 November 2007 - 11:33 AM
Piece of cake

#55
Posted 17 November 2007 - 11:26 PM
Da, vidis to mi ni na kraj pametiUzmi FS2004 CD, i nadji one velike *.cab fajlove. Iz jednog od njih, raspakuj taj DLL i kopiraj ga u FS folder.
Piece of cake

#56
Posted 18 November 2007 - 12:00 AM
#57
Posted 03 December 2007 - 05:48 PM
Imate li nekih ideja kako da ovo sredim, i da li DIRECT X ima neke veze sa ovim?
Pozdrav
#58
Posted 03 December 2007 - 11:02 PM
#59
Posted 03 December 2007 - 11:47 PM
#60
Posted 04 December 2007 - 03:49 AM
Probaj da isključiš ("odčekiraš") sve dodatne scenery-je iz Scenery Library prozora, uključujući i Addon scenery, koji je po defaultu prisutan, izađi iz FS-a i onda ponovo uđi, sačekaj da konstatuje promene, a zatim ponovo uđi i dodaj sve sa liste (čekiraj). Još jednom restartuj FS i sačekaj da kešira addonove. Gledaj da mesh nikako ne bude prvi po prioritetu (pretpostavljam da koristiš Balkan's mesh), jer to nekada izaziva konflikte.
Ako ovo ne uspe, proveri da li fajl SCENERY.CFG (C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Microsoft\FS9) sadrži neki entry više od jednom. Posebno obrati pažnju na problematični scenery.
Možeš da probaš i sa preimenovanjem SCENERY.CFG fajla u SCENERY.BAK, nakon čega bi FS trebao da konstatuje nedostatak istog i kreira novi, sa svim dodacima. Naravno, opet nakon restarta.
Pozdrav i srećno!
P.S. Zašto, BRE, ne bekapujete FS direktorijum nakon što sve lepo skockate? FS je barem zahvalan po tom pitanju. Neki avioni umeju da zezaju, ali to nije ništa što se prostom reinstalacijom samo tih addonova ne može rešiti.
Edited by StORM48, 04 December 2007 - 03:54 AM.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users