
Flight 1 ATR 72-500
#1
Posted 23 February 2006 - 05:17 PM
#2
Posted 23 February 2006 - 06:10 PM
Odlican je ja licno volim da mu dodam i Reality XP WX radar i da koristim Active Sky 6 za simulaciju realnog vremena i dozivljaj je potpun.

#3
Posted 23 February 2006 - 06:31 PM


#4
Posted 23 February 2006 - 08:26 PM
- Nikolovski Stevan likes this
#5
Posted 23 February 2006 - 09:03 PM
Aca
#6
Posted 24 February 2006 - 01:41 AM

narvno da sam ja to skroz najprostije napisao ali simulacija je super

#7
Posted 24 February 2006 - 08:31 AM
....stojis na zemlji ukljucis desni motor,ukocis elisu i imas ATR-ov APU
ma chudo od aviona

#8
Posted 24 February 2006 - 11:10 AM
U standard operations manualu (cini mi se) koji dodje uz flight1 atr je sve lepo natenane objasnjeno, a posto niko od nas ne voli da cita toliko, onda sam ja otisao na avsim i iskopao neki tutorial (Ja mislim da je bio na avsimu....nisam siguran, ako ga nadjem, dacu ga ovde...) u kom je lepo opisan hotel mod i sve ostalo...
....stojis na zemlji ukljucis desni motor,ukocis elisu i imas ATR-ov APUma chudo od aviona
to nisam ni znao! Kako se to radi? Ima l' neka uputstva?
#9
Posted 24 February 2006 - 03:34 PM
za upotrebu.Moj neki savet svima koji vole taj avioncic,FCOM i CHECK liste u ruke i sve radi

Imam JAT-ov repaint,tacnije YU-ALO,malo je poveci da bi ga okacio ovde,kome god treba,dajem.
Pozdrav
#10
Posted 24 February 2006 - 05:08 PM
mozda je taj koji ti imas bas njegov...
Poz
#11
Posted 24 February 2006 - 06:46 PM
ima jedan do jaja uradjen repaint ne znam da li ga je bese Drug Golub pravio nisam siguran mozda jeste on mozda nije sve u svemu decko je poznat po forumu da odlicne repaintove pravi...
mozda je taj koji ti imas bas njegov...
Poz
VIdecu da uradim ove nove sare za atr bas kao sto sam urado one tri varijate za PMDG 737 uz svo postovanje kolegi Golubu i ostalima ...

#12
Posted 25 February 2006 - 11:52 AM
ima jedan do jaja uradjen repaint ne znam da li ga je bese Drug Golub pravio nisam siguran mozda jeste on mozda nije sve u svemu decko je poznat po forumu da odlicne repaintove pravi...
mozda je taj koji ti imas bas njegov...
Poz
Ja sam "prefarbao" taj YU-ALO (sto ga je Aleksandar pomenuo) u JATove boje jos prosle godine, ali ga nisam kacio na avsim.
Evo link pa ko voli nek' izvoli


Takolje, na avsimu moze da se nadje i alfa-lima-november.
Pozdrav svima,
Andrija
#13
Posted 25 February 2006 - 08:13 PM
....stojis na zemlji ukljucis desni motor,ukocis elisu i imas ATR-ov APUma chudo od aviona
to nisam ni znao! Kako se to radi? Ima l' neka uputstva?
najkrace....
ukljcis bateriju,
kliknes na HYD AUX na throttle panelu,
imaces na overhed panelu,gde je prop braker deo, zelenm slovima napisano READY, sto znaci da mozes ukljciti prop baker....
kada to ukljucis startuj levi motor na FTR rezim gde ce ti elisa biti na nozu i imaces struju a elisa ce stajati

kapetane,siguan sam da mozete dati i svoju strucnu rec,cak sto vise jako me interesuje


#14
Posted 26 February 2006 - 02:39 AM
kada to ukljucis startuj levi motor na FTR rezim gde ce ti elisa biti na nozu i imaces struju a elisa ce stajati
Mala ispravka, startuje se desni motor, prop brake se nalazi na desnom motoru

Pozdrav,
Andrija
#15
Posted 27 February 2006 - 12:04 AM
kada to ukljucis startuj levi motor na FTR rezim gde ce ti elisa biti na nozu i imaces struju a elisa ce stajati
Mala ispravka, startuje se desni motor, prop brake se nalazi na desnom motoru
Pozdrav,
Andrija
moja greska, hvala na ispravci

#16
Posted 01 March 2006 - 04:42 PM

Vidim da ima ATRovaca,pa ko velim,da znam sa kime letim



budem instruktor u JAT VA,tako da ovo nemojte smatrati proverkom


#17
Posted 01 March 2006 - 07:43 PM
ENGINE 2 START HOTEL MODE?
Procedura je sledeca:
ENG 2 fire handle IN
ENG 2 fire / squib TEST
ENG 2 CL FUEL SO
ENG 2 Fuel pump ON
AUX hydraulic pump ON (blue hydraulic system 3000 psi)
PROP BRK ON
ENG START rotary selector START A&B
engine and propeller area CLEAR
ENG 2 START ON
NH > 10% ENG 2 CL to FTR
po prebacivanju ENG 2 CL na FTR posmatra se ITT u narednih 20 sekundi
ITT > 950 ENG 2 CL to FUEL SO
ako je ITT > 840 i posle 20 sekundi ENG 2 CL to FUEL SO
Puno pozdrava,
Andrija
#18
Posted 02 March 2006 - 12:54 AM


eto i opsirnijeg opisa


p.s. iTT rise

#19
Posted 02 March 2006 - 04:54 PM

eto i opsirnijeg opisa
ma sve imamo samo da se leti
eto i opsirnijeg opisama sve imamo samo da se leti
![]()
p.s. iTT rise
p.s.oil press. rise(kaze ATR FCOM)

#20
Posted 03 March 2006 - 12:09 PM
Cestitam! If no ITT? Pozdrav kolegi Andriji
eto i opsirnijeg opisama sve imamo samo da se leti
eto i opsirnijeg opisama sve imamo samo da se leti
![]()
p.s. iTT rise
p.s.oil press. rise(kaze ATR FCOM)
if no ITT rise,10 sec cini mi se,prekidamo startovanje i ostavljamo starter 15 sec da izbaci preostalo gorivo pa jovo nanovo

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users