Jump to content


Photo

FS9 problemi


  • Please log in to reply
830 replies to this topic

#561 zeljkok

zeljkok

    Captain

  • Members
  • 239 posts
  • Location:Podgorica
  • VATSIM ID:1120539

Posted 01 November 2010 - 08:52 PM

Prvojreri barometar, prvojeri da ti altimetar mozda nije u metrima...


evo sam se i ja toga sjetio da sam stavio metre umjesto feete,nego nisam palio sim mjesec dana pa sam zaboravio sto sam sve stavlja :D

hvala boki u svakom slucaju :)

#562 Velibor469

Velibor469

    Pilot Training Instructor

  • VIP Members
  • 1,454 posts
  • Location:Beograd

Posted 01 November 2010 - 09:51 PM

nisam palio sim mjesec dana pa sam zaboravio sto sam sve stavlja :D



sto,jes bio toliko dugo na spotingu lypg :)

#563 zeljkok

zeljkok

    Captain

  • Members
  • 239 posts
  • Location:Podgorica
  • VATSIM ID:1120539

Posted 02 November 2010 - 01:13 AM

sto,jes bio toliko dugo na spotingu lypg :)


a produzio malo :D

#564 Milan Stojanovic

Milan Stojanovic

    Captain

  • Members
  • 225 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Music and Flying
  • VATSIM ID:977696

Posted 02 November 2010 - 03:51 PM

Poslednjih dana sam dosta leteo sa AT72 (flight1) LYBE-LQSA-LYBE kao jat312, primetili ste... :) i posle instaliranja novog scenaria za LQSA (u pitanju je lqsa x beta verzija) glide slope za rwy 12 na LQSA ne radi kako treba.
Lepo posle 18dme arc na 5400ft ukljucim NAV i APP i nav1 radio na 110.70 i avion pocinje fino da prati glide da bi nesto kasnije na par milja pre PSS avion poceo da ide jako nisko sto se i na ND-u pokazuje. Zavrsetak je tragican :)
Postoji li nacin da zadrzim taj scenario i da GS radi kako treba na LQSA?


pls zna li neko sta mi je ciniti? Probao sam da deaktiviram sarajevo x beta i balkan mesh ali ista stvar se ponavlja... Avion ide previse nisko na 1-2 milje pre piste...kao da nevalja neka elevacija...Problem je mozda i AFCAD. Je li imao neko taj problem i zna kako se resava?

#565 dallyborr

dallyborr

    Captain

  • Members
  • 1,339 posts
  • Location:Negotin, Serbia
  • VATSIM ID:1144239

Posted 02 November 2010 - 04:23 PM

Nije, verovatno, nemam Sarajevo instalirano, ILS path postavljen dobro. Skini, ili AFCAD2 ili ADE9 sa neta, besplatni su, pa tu proveri kako je ILS postavljen. Ili skini negde vec gortov AFCAD fajl, recimo ovaj

http://www.flightsim....php?fid=105223

#566 Milan Stojanovic

Milan Stojanovic

    Captain

  • Members
  • 225 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Music and Flying
  • VATSIM ID:977696

Posted 02 November 2010 - 06:32 PM

tu verziju AFCADa za LQSA sam vec probao i isti problem...otvorio sam ILS u ADE i evo kako izgleda:
Posted Image

#567 Milan Stojanovic

Milan Stojanovic

    Captain

  • Members
  • 225 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Music and Flying
  • VATSIM ID:977696

Posted 02 November 2010 - 06:59 PM

Evo i ova slicica. Deluje sve ok...ne znam...
Posted Image

#568 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 02 November 2010 - 06:59 PM

mislim da je bolje da nam das screenshot ili cak video sa tim ILS sletanjem...

#569 Milan Stojanovic

Milan Stojanovic

    Captain

  • Members
  • 225 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Music and Flying
  • VATSIM ID:977696

Posted 02 November 2010 - 08:10 PM

ide video...samo da ga kompresujem

#570 Milan Stojanovic

Milan Stojanovic

    Captain

  • Members
  • 225 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Music and Flying
  • VATSIM ID:977696

Posted 02 November 2010 - 09:29 PM

evo snimka
Snimak lqsa ils rwy 12

#571 Tosa

Tosa

    Captain

  • Members
  • 1,091 posts
  • Location:Valjevo
  • VATSIM ID:966410

Posted 02 November 2010 - 10:01 PM

Pazi ovako, kod mene taj scenario odlicno radi i nikada nisam imao takvih problema. Reci mi, dal si pre inerseptovanja LLZ ukljucio APP mod? Podesio frkfenciju ILS-a? Sta se desava kad si vec na LLZ i imas zelenu indikaciju da je on uhvacen, sta se desava sa glajdom kada AP treba da ga proprati i krene na dole, dal imas zelenu indikaciju GS na AP1 displeju?

#572 dallyborr

dallyborr

    Captain

  • Members
  • 1,339 posts
  • Location:Negotin, Serbia
  • VATSIM ID:1144239

Posted 02 November 2010 - 10:03 PM

I ja koliko sam video na snimku ti si bio ispod glajda, proveri prvo to sto je Tosa rekao, a ako nije do toga, onda...otvori ga pomocu AFCAD2 programa, kad ga otvoris, idi gore na View, pa cekiraj Show Navaids, kada ti se pokaze ILS, klikni dva puta na onu veliku zelenu strelicu, i svuda gde ti pise Elevation (ft ASL), default je 1708.0, promeni u 3000. Klikni OK, Save as...pa ga zapamti preko ovog postojeceg i isprobaj.

Naravno pre svega ovoga napravi bekap scenarija, za just in case.

Edited by dallyborr, 02 November 2010 - 10:06 PM.


#573 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 02 November 2010 - 10:15 PM

Koliko ja vidim, ti vec na 2 minuta gubis taj glideslope polako i na kraju odlazis mnogo ispod. Znaci, ILS radi sasvim lepo. Pogledaj kad prelazis touchdown zonu kako ponovo prolazis kroz zrak glideslopea.

Cini mi se da hvatas localizer dosta kasno. Nekako je praksa da se uhvati prvo localizer i onda da se ceka da glideslope pocne da pada. Mozda da probas sa 30 stepeni da ulazis u ILS umesto sa 15 kako je na videoclipu.


Ne ulazim u to kako letis, da li preko AP ili na ruke, ali ako vidis da nesto ne ide kako treba, uhvati na ruke pa ispravi...

Znaci sve je u redu, samo ti moras da unapredis svoje znanje.

Edited by Nikola, 02 November 2010 - 10:17 PM.


#574 Milan Stojanovic

Milan Stojanovic

    Captain

  • Members
  • 225 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Music and Flying
  • VATSIM ID:977696

Posted 02 November 2010 - 10:29 PM

ok evo ovako: Odradim dme arc proceduru na 18NM, posle toga u ils ulazim sa hdg135, onda prebacujem nav 1 na 110.7, CRS na 118 pojavljuje se glide, ukljucujem NAV i APP (prvo nav, pa onda APP, strelica je jos uvek gore i sve je ok) dalje se hvata fino glide, ali na CRS118 ga LOC tek ispravlja koju NM pred pistu, tako gura dobro dole sve dok u jednom trenutku ne izgubi putanju poniranja i ide dole kao da je ranije pista. Hajde probacu ovo ste pisete pa javljam.

#575 dallyborr

dallyborr

    Captain

  • Members
  • 1,339 posts
  • Location:Negotin, Serbia
  • VATSIM ID:1144239

Posted 02 November 2010 - 10:36 PM

Evo za kojih 45 minuta dobijes pravu informaciju. Palim 737 i krecem, sad ce da ga proverimo. ;)

#576 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 02 November 2010 - 10:42 PM

Ti treba da uhvatis localizer negde oko 13nm DME, a ti si ga uhvatio na oko 5nm. Znaci, nesto nije dobro ispalo :)

#577 Milan Stojanovic

Milan Stojanovic

    Captain

  • Members
  • 225 posts
  • Location:Belgrade
  • Interests:Music and Flying
  • VATSIM ID:977696

Posted 02 November 2010 - 10:44 PM

Koliko ja vidim, ti vec na 2 minuta gubis taj glideslope polako i na kraju odlazis mnogo ispod. Znaci, ILS radi sasvim lepo. Pogledaj kad prelazis touchdown zonu kako ponovo prolazis kroz zrak glideslopea.

Cini mi se da hvatas localizer dosta kasno. Nekako je praksa da se uhvati prvo localizer i onda da se ceka da glideslope pocne da pada. Mozda da probas sa 30 stepeni da ulazis u ILS umesto sa 15 kako je na videoclipu.
Ne ulazim u to kako letis, da li preko AP ili na ruke, ali ako vidis da nesto ne ide kako treba, uhvati na ruke pa ispravi...

Znaci sve je u redu, samo ti moras da unapredis svoje znanje.

naravno, slazem se...sada sam namerno kasno ispravio da bi se videlo. Letim kako kad. obicno volim da SID i STAR odradim na ruke, a ostalo AP...Ali mnogo cudna stvar. Nista ranije nisam pipao taj sceenary kako sam ga instalirao sve je po defoltu. Ne bi trebao da se gubi tako na momente glide i da LOC hvata 7NM od stanice....

Evo za kojih 45 minuta dobijes pravu informaciju. Palim 737 i krecem, sad ce da ga proverimo. ;)


haha hvala...car si... :D

#578 Nikola

Nikola

    Captain

  • Members
  • 3,030 posts
  • Location:Beograd
  • VATSIM ID:951874

Posted 02 November 2010 - 10:47 PM

Nista ranije nisam pipao taj sceenary kako sam ga instalirao sve je po defoltu. Ne bi trebao da se gubi tako na momente glide i da LOC hvata 7NM od stanice....


Pa i nije problem do scenarija, u tome je poenta, problem je sa avionom, ili tvojim nepravilnim koriscenjem AP modova. Ja ne letim ATR, pa ti tu ne mogu pomoci, ali sam 100% siguran da nije do scenarija.

Nisam ni znao da ATR ima autoland?

#579 Milan Pavlovic

Milan Pavlovic

    First Officer

  • Members
  • 28 posts
  • VATSIM ID:1119604

Posted 02 November 2010 - 10:50 PM

Evo ja sam sada sa atr-om sasvim normalno bez ikakvih problem a sleteo na Sarajevo
A sa 737 i da nepricam svaki dan sam tamo
xD

#580 Tosa

Tosa

    Captain

  • Members
  • 1,091 posts
  • Location:Valjevo
  • VATSIM ID:966410

Posted 02 November 2010 - 11:04 PM

Evo gde gresis, pre interseptovanja lokalajzera podesi frekfenciju ILS-a, onda NEMOJ DA SELEKTUJES NAV mod vec selektuj V/L mod ( VOR LOC mod) i kad si oko 30 stepeni o odnsu na osu lokalajzera cekaj da se ustali na istom, onda mu zadaj APP mod i cekaj da sam uhvati GS ( glajd sloup) cime ce ILS biti u celosti odradjen.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users